Obrazek gra planszowa Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu
Galakta

-16%

Cena nowej
  135.90 PLN 159.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 135.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 8

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Detektywistyczne historie
Brak
  34.90 PLN 45.00 PLN
Top Trumps Dinozaury
  15.00 PLN 19.90 PLN
Catan: Kupcy i Barbarzyńcy 5/6
Brak
  66.90 PLN 79.90 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Posiadłość Szaleństwa >>
Producent
Galakta
Seria
Posiadłość Szaleństwa
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
eksploracyjne (Exploration)
fantasy (Fantasy)
figurkowe (Miniatures)
horrory (Horror)
kryminały (Murder/Mystery)
przygodowe (Adventure)
puzzle (Puzzle)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902259204862
Numer katalogowy
4278
Mechanika
gra zespołowa (Team-Based Game)
kooperacja (Cooperative Game)
odgrywanie ról (Role Playing)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
plansza modułowa (Modular Board)
ruch obszarowy (Area Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 5 osób
Czas gry
od 120 do 180 min.
Rok premiery
2018
Rok wydania
2022
Autor
Kara Centell-Dunk
Nazwa oryginalna
Mansions of Madness: Second Edition – Sanctum of Twilight: Expansion
Ocena na BGG
8.44
Poziom trudności
2.45 na 5
Pudełko zawiera
instrukcja
5 kafli mapy
2 karty badaczy i figurki
2 znaczniki potworów i plastikowe figurki
10 kart przedmiotów
6 kart przedmiotów wyjątkowych
10 kart zaklęć
8 kart warunków
2 karty obrażeń
2 karty horroru
20 znaczników umiaru
10 znaczników osób
7 znaczników wskazówek
2 znaczniki ścian
Pudełko 25.5 x 25.5 x 5 cm
Pudełko wymiary
25.5 x 25.5 x 5 cm
Waga około
500 g
Posiadłość Szaleństwa (ed. druga)
  429.90 PLN 489.90 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham
  270.90 PLN 319.95 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Za Progiem
  109.90 PLN 129.90 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka Węża
  271.90 PLN 319.90 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu
  135.90 PLN 159.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Raz jeszcze Arkham jest w niebezpieczeństwie! Tym razem jednak zagrożenie nie pochodzi spomiędzy wymiarów, lecz z samego miasta. Loża Srebrnego Świtu to potężna, ale tajemnicza organizacja ceniona przez mieszkańców, jednak jej niepokojąca aura przyciąga uwagę badaczy. Jakie są prawdziwe motywy członków tego stowarzyszenia?

Świątyni Świtu od jednego do pięciu badaczy zmierzy się z niepokojącymi wydarzeniami, które miały miejsce w niegdyś spokojnym małym miasteczku Arkham w Massachusetts. Badacze (w tym dwie nowe twarze) przyjrzą się działaniom Loży Srebrnego Świtu w dwóch scenariuszach powiązanych z dodatkiem, zmierzą się z nowym potworem, wykorzystają arsenał oryginalnych kart i odwiedzą nieznane miejsca, reprezentowane przez starannie wykonane, pełne detali kafelki mapy.

Do dostępnych badaczy dołączą dwie nowe postaci. Lily Chen spędziła całe życie w owianym tajemnicą klasztorze, w którym poznawała tajniki sztuk walki i szkolono ją na wojowniczkę, która ma zmierzyć się z wielkim złem. Będąc mistrzynią sztuk walki, Lily Chen zadaje dodatkowe obrażenie, kiedy walczy bez broni, a trening, który przeszła sprawił, że jest nieustraszoną wojowniczką, która śmiało staje naprzeciw nawet najgorszej kreaturze.

Charlie Kane jest politykiem, który nie cofnie się przed niczym, żeby ochronić swoich wyborców. Nawet jeśli oznacza to, że będzie musiał stanąć twarzą w twarz z niewypowiedzianą grozą. Charlie uruchomi wszystkie swoje kontakty i nie będzie szczędził środków, żeby odeprzeć nienaturalne zagrożenie. W końcu trudno starać się o drugą kadencję, gdy wszyscy twoi potencjalni wyborcy zostali wchłonięci do innych wymiarów.

W rozwiązaniu zagadki Loży Srebrnego Świtu badaczom pomocne mogą być żetony spętania, wprowadzane do gry przez dodatek Świątynia Świtu. Różne efekty w grze mogą pozwolić graczom umieścić żeton spętania na obszarze. Potworów na polu z żetonem nie trzeba unikać, a kiedy potwór taki ma się poruszyć, gracze wspólnie mogą zdecydować, że odrzucają dany żeton spętania, aby przeciwnik stracił swój ruch.

Świątynia Świtu umożliwia rozegranie dwóch nowych przygód, dostępnych w aplikacji towarzyszącej do Posiadłości Szaleństwa. Za zamkniętymi drzwiami zaczyna się niepokojąco… spokojnie. Żadnych telefonów, niespodziewanych gości, czy tajemniczych notatek – tylko przechadzka po parku. Z jakiegoś powodu jednak badacz czuje się obserwowany, a wkrótce to przeczucie zmienia się w przerażenie, kiedy kątem oka dostrzega zbliżającą się istotę.

Po nie wiadomo jak długim czasie przerażony badacz budzi się sam w ciemnej celi na zimnej, kamiennej podłodze. Jak długo już tam przebywa? Co to za miejsce? A przede wszystkim – jak się stamtąd wydostać?

Diadem Świtu to drugi scenariusz, podczas którego badacze mają wziąć udział w corocznej Paradzie Świtu, podczas którego organizowany jest także tradycyjny Bal Świtu, na którym wybierana jest Królowa Miłości i Piękna. Jednakże coś jest nie tak – tegoroczna królowa zwraca się do badaczy o pomoc – uważa, że Loża Srebrnego Świtu coś knuje i bal nie jest tym, czym się wydaje.

Parada musi się jednak odbyć. Badacze będą mieli okazję wziąć udział w tym niezwykłym wydarzeniu, które skrywa zupełnie nowe niebezpieczeństwa. Kafelek parady będzie się poruszał po ulicach Arkham, przez co badacze będą musieli być bardzo ostrożni, ale jednocześnie nie zostać w tyle. Czasem parada może pomóc oddalić się od niebezpieczeństwa, a czasem zmusi graczy do manewrowania wokół najbardziej niebezpiecznych i rojących się od potworów pól.