Obrazek gra planszowa Posiadłość Szaleństwa (ed. druga)

-16%

Cena nowej
  412.90 PLN 489.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 411.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
14.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
24.90 PLN - Kurier: DHL
36.90 PLN - Kurier: UPS
45.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Posiadłość Szaleństwa (ed. druga) Posiadłość Szaleństwa (ed. druga) Posiadłość Szaleństwa (ed. druga) Posiadłość Szaleństwa (ed. druga) Posiadłość Szaleństwa (ed. druga)
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 63

Produkty rekomendowane dla Ciebie

SCYTHE (edycja polska)
  279.90 PLN 399.00 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Za Progiem
  109.90 PLN 129.90 PLN
CATAN, Osadnicy z Catanu
  136.90 PLN 159.90 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Posiadłość Szaleństwa >>
Powiązane: Koszulki Rebel (70x120 mm) Tarot 100 sztuk Koszulki Rebel (41x63 mm) Premium Mini American 100 sztuk Koszulki Rebel (41x63 mm) Mini American 100 sztuk
Producent
Galakta
Seria
Posiadłość Szaleństwa
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

Cthulhu

horror

kooperacyjne

przygodowe (RPG)

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
eksploracyjne (Exploration)
figurkowe (Miniatures)
horrory (Horror)
kryminały (Murder/Mystery)
przygodowe (Adventure)
puzzle (Puzzle)
Kod producenta
5902259202639
Numer katalogowy
545
Mechnika
gra zdrajców (Traitor Game)
kooperacja (Cooperative Game)
odgrywanie ról (Role Playing)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
plansza modułowa (Modular Board)
rozbudowa mapy (Map Addition)
ruch obszarowy (Area Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
sprawdzanie statystyk (Stat Check Resolution)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 5 osób
Czas gry
od 120 do 180 min.
Edycja
2
Rok premiery
2016
Rok wydania
2023
Autor
Nikki Valens
Nazwa oryginalna
Mansions of Madness: Second Edition
Ocena na BGG
8.01
Pozycja na BGG
44
Poziom trudności
2.67 na 5
Pudełko zawiera
Kompletna Księga Zasad
24 kafelki mapy
8 figurek i kart badaczy
16 żetonów Przeszukiwania/Oddziaływania
16 żetonów Eksploracji/Obserwacji
22 żetony Osób
4 żetony Barykad
8 żetonów ścian
4 żetony drzwi
6 żetonów identyfikacyjnych
24 żetony i figurki potworów
26 żetonów Wskazówek
18 żetonów Ognia/Ciemności
4 żetony Tajnych przejść
40 kart Przedmiotów powszechnych
24 karty Przedmiotów unikatowych
30 kart Zaklęć
37 kart Stanów
40 kart Obrażeń
40 kart Przerażenia
Zestaw Konwertujący Pierwszą Edycję
5 kości
Pudełko 29.5 x 29.5 x 13.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 13.5 cm
Waga około
2.78 kg
Posiadłość Szaleństwa (ed. druga)
  412.90 PLN 489.90 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham
  271.00 PLN 319.95 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Za Progiem
  109.90 PLN 129.90 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka Węża
  271.90 PLN 319.90 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu
  135.90 PLN 159.90 PLN
Koszulki Rebel (41x63 mm) Mini American 100 sztuk
liczba opakowań: 3
  7.80 PLN 9.95 PLN
Koszulki Rebel (41x63 mm) Premium Mini American 100 sztuk
liczba opakowań: 3
  10.90 PLN 14.95 PLN
Koszulki Rebel (70x120 mm) Tarot 100 sztuk
liczba opakowań: 1
  12.00 PLN 14.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

 Wchodzisz do domu. Starego domu. Panująca w nim cisza jest tak nienaturalna, że dreszcz przebiega Cie na samą myśl o przejściu w głąb przedpokoju. Ściany i drzwi zdają się nasłuchiwać. Czego? Ciebie. Nasłuchują i obserwują. Próbują wychwycić moment kiedy Twoja psychika wysiądzie. Chcą rozkoszować się Twoim wrzaskiem i zapamiętają. Zapamiętają Ciebie jak i innych poszukiwaczy którzy odważyli się przekroczyć próg Posiadłości Szaleństwa! Idziesz dalej? Posiadłość Szaleństwa to gra planszowa z serii Horror w Arkham opowiadająca o śledztwie, obłąkaniu i tajemnicy oparta o twórczość H. P. Lovecrafta. Jest to pierwszej klasy RPG rozbudowany o planszę i bogactwo skrupulatnie wykonanych elementów charakterystycznych dla wszystkich gier osadzonych w realiach Arkham.

Posiadłość Szaleństwa przeznaczona jest dla 2 do 5 graczy, z czego jeden z uczestników wybierany jest na Strażnika Tajemnic. To od niego zależeć będzie przebieg przygody, tajemnica którą poszukiwacze będą rozwiązywać i całościowy wydźwięk rozgrywki. On zsyłać będzie potwory, szaleństwa, poukrywa wskazówki i spróbuje doprowadzić innych graczy do wątpliwej kondycji psychicznej, a nawet śmierci. Podczas gdy Strażnik Tajemnic w oparciu o załączony do gry podręcznik będzie układać plansze i przygotowywać miejsce gry, pozostali uczestnicy wybierają sobie postacie badaczy. Spośród przeznaczonych charakterystyk wybierają 2 tworząc w ten sposób swojego bohatera. Na starcie otrzymują także początkowy ekwipunek (w zależności jakie charakterystyki wybrali) i umieszczają figurki-pionki w głównym holu Posiadłości Szaleństwa. Gra podzielona jest na tury- w pierwszej gracze przesuwają swoich poszukiwaczy w drugiej Strażnik Tajemnic. Badacze poruszają się w dowolnej kolejności, mogąc wykonać swoją figurką ruch o dwa pola i akcję (lub akcję zamienić na ruch o 3 pole). Mnogość akcji które mogą podjąć poszukiwacze jest niesamowita, mogą próbować otwierać drzwi (układając łamigłówkę, rzucając odpowiednie zaklęcie za pomocą zagranej karty z ręki itp.), mogą przeszukiwać pokój szukając wskazówek, pomóc współgraczom. Jeśli w pomieszczeniu znajduje się potwór mogą przed nim umknąć (wyrzuconą liczbę oczek na kostce porównują ze swoimi charakterystykami) lub stoczyć z nim pojedynek. System walki jest bardzo prosty. Definiujemy co to za potwór- koszmar, humanoid, bestia- i ciągniemy kartę z odpowiedniej talii. Następnie wybieramy w jaki sposób zaatakowaliśmy potwora (walką wręcz, pistoletem itp.) i rzucamy kością. Porównujemy wynik ze skutecznością broni i sprawdzamy na karcie co się stało- odpowiednio za sukces czytamy tekst na górze, za porażkę tekst na dole. Przy przegranej otrzymujemy żetony niepoczytalności, przez które w swojej turze może na postać oddziaływać Strażnik Tajemnic rzucając na postać np. Traumę. Gdy gracze wykonają przysługujące im akcje, tura przechodzi na Mistrza Gry (Strażnika). Będzie on ruszał potwory, rzucał szaleństwa na naszych poszukiwaczy, składał ofiary z wnętrzności badaczy i utrudniał grę uczestnikom jak tylko będzie potrafił. Kto wygrywa? Na początku gry Strażnik Tajemnic ukrył gdzieś na terenie Posiadłości Szaleństwa trzy tajemnice. Jeśli badacze je odnajdą ukaże się cel gry, dla graczy i dla Strażnika. Kto pierwszy go osiągnie wygrywa!

Niezwykle klimatyczna przygoda w świecie Lovecrafta! Poczuj na karku oddech prawdziwej Grozy, niech urzeczywistnią się najgorsze Koszmary! Ruchome segmenty planszy, precyzyjnie wykonane figurki i karty oddające ducha rozgrywki przysporzą sporo zabawy podczas godzin spędzonych nad planszą! A dla wytrzymałych psychicznie poszukiwaczy Galakta przygotowała możliwość rozszerzenia gry o kolejne opowieści równie przesycone mrokiem i szaleństwem!