-16%
W Świątyni Świtu od jednego do pięciu badaczy zmierzy się z niepokojącymi wydarzeniami, które miały miejsce w niegdyś spokojnym małym miasteczku Arkham w Massachusetts. Badacze (w tym dwie nowe twarze) przyjrzą się działaniom Loży Srebrnego Świtu w dwóch scenariuszach powiązanych z dodatkiem, zmierzą się z nowym potworem, wykorzystają arsenał oryginalnych kart i odwiedzą nieznane miejsca, reprezentowane przez starannie wykonane, pełne detali kafelki mapy.
Do dostępnych badaczy dołączą dwie nowe postaci. Lily Chen spędziła całe życie w owianym tajemnicą klasztorze, w którym poznawała tajniki sztuk walki i szkolono ją na wojowniczkę, która ma zmierzyć się z wielkim złem. Będąc mistrzynią sztuk walki, Lily Chen zadaje dodatkowe obrażenie, kiedy walczy bez broni, a trening, który przeszła sprawił, że jest nieustraszoną wojowniczką, która śmiało staje naprzeciw nawet najgorszej kreaturze.
Charlie Kane jest politykiem, który nie cofnie się przed niczym, żeby ochronić swoich wyborców. Nawet jeśli oznacza to, że będzie musiał stanąć twarzą w twarz z niewypowiedzianą grozą. Charlie uruchomi wszystkie swoje kontakty i nie będzie szczędził środków, żeby odeprzeć nienaturalne zagrożenie. W końcu trudno starać się o drugą kadencję, gdy wszyscy twoi potencjalni wyborcy zostali wchłonięci do innych wymiarów.
W rozwiązaniu zagadki Loży Srebrnego Świtu badaczom pomocne mogą być żetony spętania, wprowadzane do gry przez dodatek Świątynia Świtu. Różne efekty w grze mogą pozwolić graczom umieścić żeton spętania na obszarze. Potworów na polu z żetonem nie trzeba unikać, a kiedy potwór taki ma się poruszyć, gracze wspólnie mogą zdecydować, że odrzucają dany żeton spętania, aby przeciwnik stracił swój ruch.
Świątynia Świtu umożliwia rozegranie dwóch nowych przygód, dostępnych w aplikacji towarzyszącej do Posiadłości Szaleństwa. Za zamkniętymi drzwiami zaczyna się niepokojąco… spokojnie. Żadnych telefonów, niespodziewanych gości, czy tajemniczych notatek – tylko przechadzka po parku. Z jakiegoś powodu jednak badacz czuje się obserwowany, a wkrótce to przeczucie zmienia się w przerażenie, kiedy kątem oka dostrzega zbliżającą się istotę.
Po nie wiadomo jak długim czasie przerażony badacz budzi się sam w ciemnej celi na zimnej, kamiennej podłodze. Jak długo już tam przebywa? Co to za miejsce? A przede wszystkim – jak się stamtąd wydostać?
Diadem Świtu to drugi scenariusz, podczas którego badacze mają wziąć udział w corocznej Paradzie Świtu, podczas którego organizowany jest także tradycyjny Bal Świtu, na którym wybierana jest Królowa Miłości i Piękna. Jednakże coś jest nie tak – tegoroczna królowa zwraca się do badaczy o pomoc – uważa, że Loża Srebrnego Świtu coś knuje i bal nie jest tym, czym się wydaje.
Parada musi się jednak odbyć. Badacze będą mieli okazję wziąć udział w tym niezwykłym wydarzeniu, które skrywa zupełnie nowe niebezpieczeństwa. Kafelek parady będzie się poruszał po ulicach Arkham, przez co badacze będą musieli być bardzo ostrożni, ale jednocześnie nie zostać w tyle. Czasem parada może pomóc oddalić się od niebezpieczeństwa, a czasem zmusi graczy do manewrowania wokół najbardziej niebezpiecznych i rojących się od potworów pól.