Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Portal

-26%

Cena nowej
  29.90 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 29.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
18.60 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Plemiona Wiatru (edycja polska)
Brak
  129.90 PLN 199.99 PLN
Karty Dżentelmenów 5
  49.90 PLN 72.00 PLN
Grand Prix
Brak
  69.99 PLN 99.99 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

postapo

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902560380484
Numer katalogowy
1515
Mechanika
eliminacja gracza (Player Elimination)
gra zespołowa (Team-Based Game)
heksy (Hexagon Grid)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2013
Rok wydania
2022
Autor
Michał Oracz
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0: Sharrash
Ocena na BGG
8.00
Poziom trudności
2.56 na 5
Pudełko zawiera
35 żetonów Sharrash
6 znaczników paraliżu
7 znaczników ran
2 znaczniki Sharrash
zapasowe żetony i znaczniki
instrukcja
woreczek strunowy
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
113 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna
  37.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
  255.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
  136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie (RPG.15)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
  16.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II (RPG.17)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
  25.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork (RPG.19)
  26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
  27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
  15.40 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Suplement (RPG.03)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG.06)
  14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto (RPG.09)
  15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima : Miami (RPG.08)
  35.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Jedna z dynamiczniejszych i bardziej mobilnych armii gry Neuroshima Hex !

Neuroshima Hex doczekała się w swoich szeregach przedstawicieli mutantów sprzymierzonych ze szczurami! Sharrash to formacja, oferująca nowe podejście taktyczne do kultowej gry. Co wprowadza armia gryzoni?

Przede wszystkim nową cechę specjalną- „podziemny”. Obdarzony jest nią Sztab Sharrash. Oznacza to, że w dowolnym momencie (poza bitwą), żeton Sztabu, może się zamienić miejscami z dowolną inną jednostką posiadającą tą cechę. Wprowadzony zostaje moduł obdarzający sojuszników zdolnością podróżowania pod ziemią, co znacznie zwiększa szanse Sztabu na ucieczkę przed śmiercionośnym ogniem wroga. Pojawia się również unikatowy żeton natychmiastowy- Paraliż. Blokuje on zdolności i ataki dowolnej jednostki na planszy. Jedyną jednostką strzelającą Sharrash jest Moździerz. Strzał pada na odległość jednego heksa i trafia idealnie w cel- nawet jeśli nim, a strzelcem znajduje się inna jednostka wroga. Nowy popis strategii zapewni też żeton Dziury, w który możemy wciągać przeciwników. Perełką w zmutowanej armii szczurów Sharrash jest Ładunek Wybuchowy. Podpięty pod wrogą jednostkę eksploduje przed wszystkimi inicjatywami, znacznie utrudniając wrogowi szturm na naszą bazę.

Jedna z dynamiczniejszych i bardziej mobilnych armii gry Neuroshima Hex. Sharrash, pozwala na oryginalną strategię, zadawanie ran i szybkie wycofywanie własnych jednostek. Ładunki Wybuchowe usuwają z bitwy najniebezpieczniejszych przeciwników, a moduły paraliżują pozostałych wrogów, pozwalając nam bezpiecznie siać zniszczenie w przeciwnym obozie. (uwaga! Sharrash szczególnie powinna uważać na sieciarzy! )