Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
Portal

-23%

Cena nowej
  15.40 PLN 20.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 15.40 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

przygodowe (RPG)

Kod producenta
9788396483225
Numer katalogowy
8864
Okładka
miękka
Liczba stron
52
Liczba graczy
od 2 do 10 osób
Rok wydania
2023
Pudełko 16.2 x 23 x 0.5 cm
Pudełko wymiary
16.2 x 23 x 0.5 cm
Waga około
110 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna
  37.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
  255.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
  136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie (RPG.15)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
  16.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II (RPG.17)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
  25.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork (RPG.19)
  26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
  27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
  15.40 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Suplement (RPG.03)
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG.06)
  14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto (RPG.09)
  15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima : Miami (RPG.08)
  35.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 

18. dodatek do Neuroshimy RPG znów dostępny! Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję i fabularne rozszerzenie o układach i spiskach.

Uwaga: zawiera przekleństwa i opisy przemocy.

Prawo Zasranych Stanów

Ludzie mają w sobie taki jeden mocny instynkt, wiesz, coś jak krowy na pastwiskach - lubią trzymać się w kupie. Bo niby raźniej. Ale tam, gdzie pojawia się tłum, zawsze pojawiają się kłopoty. Ludzie to cholernie kłótliwe i samolubne bestie, każdy jeden chce mieć więcej niż drugi. Nieważne, czy chodzi ożarcie, wodę, gamble czy kawałek dachu nad głową. Po to zgrubsza ludzie nawymyślali sobie praw i zwyczajów, żeby w walce o to „więcej” wszyscy się nie pozabijali. No, przynajmniej nie wszyscy.

Teczka sędziego

Dlaczego ktokolwiek zostaje gliną? Dobre pytanie. Widzisz, mimo wszystko jest jeszcze na tym świecie kilku ludzi, którym nie w smak chaos i burdel panujący wStanach. Ludzi, którzy mają dość patrzenia, jak debile na motorach ze strzelbą w ręku chcą innym dyktować warunki życia. Ludzi, którzy są gotowi poświęcić swoje życie dla innych. Trudno w to uwierzyć, ale są jeszcze ludzie, dla których wiara w sprawiedliwość jest najważniejsza. Poznasz ich po odznace na piersi, po hardym spojrzeniu i robocie, którą wykonują od lat. Chcesz do nas dołączyć? Dobry wybór, stary!

Układy

Stary, opamiętaj się, otwórz oczy inie daj się robić w bambuko! Niech rzesza potulnych owieczek śpi sobie wnieświadomości. Ty miej odwagę zajrzeć za zasłonę iod-kryć sieć układów ipowiązań, od których włos się jeży na głowie, na klacie, czy gdzie tam jeszcze masz włosy. Tylko pamiętaj - z tej drogi nie ma odwrotu! Jeśli nie jesteś gotowy zaryzykować życia w walce zukładem albo postawić go na szali, by taki układ współtworzyć, lepiej w ogóle nie wchodź do gry. Wkraczasz bowiem tam, gdzie ludzkie życie jest warte mniej niż kamyk w Gruztown.