Obrazek gra planszowa Wieczna Zima: Paleoamerykanie
Galakta

-15%

Cena nowej
  306.90 PLN 359.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 306.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
18.60 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Wieczna Zima: Paleoamerykanie Wieczna Zima: Paleoamerykanie Wieczna Zima: Paleoamerykanie Wieczna Zima: Paleoamerykanie Wieczna Zima: Paleoamerykanie Wieczna Zima: Paleoamerykanie
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 7

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Dyskografia
  85.90 PLN 119.95 PLN
Relax. Tom 3
Brak
  55.99 PLN 79.99 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Wieczna zima >>
Powiązane: Koszulki Rebel (59x92 mm) Premium Standard European 100 sztuk Koszulki Rebel (44x68 mm) Premium Mini European 100 sztuk
Producent
Galakta
Seria
Wieczna zima
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

prehistoria

strategiczne

Kategorie świat
prehistoria (Prehistoric)
przygodowe (Adventure)
rozbudowa terytorium (Territory Building)
Kod producenta
5902259206743
Numer katalogowy
7430
Mechanika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
dochód (Income)
drzewo technologi (Tech Trees / Tech Tracks)
karty wielokrotnego użytku (Multi-Use Cards)
kolejność tury: aukcje (Turn Order: Auction)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
plansza modułowa (Modular Board)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
rozmieszczanie robotników (Worker Placement)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie zestawów (Set Collection)
zmienny start (Variable Set-up)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 120 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2023
Autor
Stan Kordonskiy
Nazwa oryginalna
Endless Winter: Paleoamericans
Ocena na BGG
7.80
Pozycja na BGG
3383
Poziom trudności
3.15 na 5
Pudełko zawiera
główna plansza
plansza zwierząt
plansza totemu
4 plansze graczy
4 kafelki megalitów
25 kafelków terenu
20 kafelków świętych kamieni
znacznik rund
60 kart zwierząt
41 kart kultury
75 kart plemienia
36 kart początkowych
5 kart wodzów
4 karty pochówku
5 kart przygotowania
4 karty pomocy
8 figurek plemienia
5 figurek wodzów
4 podstawki pod figurki wodzów
12 znaczników wiosek
20 znaczników obozowisk
40 znaczników megalitów
4 znaczniki plemienia
8 znaczników totemu
4 znaczniki punktacji
8 znaczników surowców
10 żetonów lodowca
5 żetonów odpoczynku
16 kart Nomady
6 kart mapy
2 karty pomocy
żeton Nomady
instrukcja
Pudełko 29.5 x 35 x 9 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 35 x 9 cm
Waga około
2.7 kg
Wieczna Zima: Paleoamerykanie
  306.90 PLN 359.95 PLN
Wieczna Zima: Malowidła Naskalne
  102.90 PLN 119.95 PLN
Wieczna Zima: Mamut Moduł
  26.90 PLN 29.90 PLN
Wieczna Zima: Przodkowie
  95.90 PLN 109.90 PLN
Wieczna Zima: Wielki Spływ
  104.94 PLN 119.95 PLN
Koszulki Rebel (44x68 mm) Premium Mini European 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 151
  12.00 PLN 14.95 PLN
Koszulki Rebel (59x92 mm) Premium Standard European 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 335
  13.90 PLN 19.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.

Wieczna Zima to gra strategiczna łącząca w innowacyjny sposób dwie znane mechaniki: worker placement oraz deck building. W każdej rundzie gracze wysyłają członków swoich plemion na pola na planszy oraz opłacają wybrane przez siebie akcje poprzez zagrywanie kart i wydawanie zasobów. Niezagrane karty mogą zostać wykorzystane na ostatnią fazę rundy, kiedy po ich jednoczesnym odkryciu gracze rozpatrują różnorodne efekty i ustalają nową kolejność tur. Po czterech pełnych emocji rundach wygrywa ten z graczy, którego plemię zdobyło najwięcej punktów zwycięstwa.