Obrazek gra planszowa Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
Portal

-29%

Cena nowej
  134.90 PLN 189.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 134.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 14

Produkty rekomendowane dla Ciebie

EXIT: Gra Tajemnic- Tajemnicze Muzeum
Brak
  52.90 PLN 59.90 PLN
Brzdęk: minidodatek 2
  9.90 PLN 15.00 PLN
Gra- Gra na każdą kieszeń
  9.90 PLN 15.95 PLN
Ludzie północy. Tom 2. Saga islandzka
Brak
  59.00 PLN 89.99 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa >>
Powiązane: Koszulki Portal (54x86 mm) 55 sztuk
Producent
Portal
Seria
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

ekonomiczne

strategiczne

Kategorie świat
Średniowiecze (Medieval)
Kod producenta
5902560383546
Numer katalogowy
6213
Mechanika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
król wzgórza (King of the Hill)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
plansza modułowa (Modular Board)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
rondel (Rondel)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wydanie
polska
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 90 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2022
Autor
Shem Phillips
Nazwa oryginalna
Viscounts of the West Kingdom
Ocena na BGG
7.97
Pozycja na BGG
162
Poziom trudności
3.44 na 5
Pudełko zawiera
4 znaczniki Korupcji
4 znaczniki Cnót
50 Srebrników
80 Robotników (po 20 w każdym kolorze)
4 Wicehrabiów (po 1 w każdym kolorze)
12 Domów Gildii (po 3 w każdym kolorze)
12 Faktorii (po 3 w każdym kolorze)
12 Warsztatów (po 3 w każdym kolorze)
72 zasoby w 3 rodzajach:
24 Kałamarze
24 sztuki Złota
24 sztuki Kamienia
1 Zamek
1 znacznik Pierwszego Gracza
35 Manuskryptów
4 plansze Gracza
5 części planszy Głównej
68 kart Pospolitych Mieszczan
10 kart Znanych Mieszczan
32 karty Początkowych Mieszczan
4 karty Przychylności Kościoła
1 karta Pana na Zamku
1 karta Ubóstwa
1 karta Dobrobytu
10 kart Gracza
8 kart Początkowych Schematów
8 kart Przyszłych Schematów
1 karta Pomocy SI
4 karty Mnożenia
30 kart Długu
30 kart Lenna
1 instrukcja
Pudełko 23 x 23 x 7 cm
Pudełko wymiary
23 x 23 x 7 cm
Waga około
1.4 kg
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
  134.90 PLN 189.95 PLN
Wicehrabowie Zachodniego Królestwa:  Strażnik kluczy
  84.90 PLN 119.95 PLN
Koszulki Portal (54x86 mm) 55 sztuk
liczba opakowań: 3
liczba pojedynczych sztuk: 139
  6.90 PLN 7.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa to kolejna gra od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką zarządzania robotnikami i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.

W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa (PZ) na koniec gry. Punkty zdobywa się stawiając Budynki, przepisując Manuskrypty, pracując w Zamku oraz włączając w Lenno nowe ziemie. Gracze rozpoczynają rozgrywkę z grupą Mieszczan, ale natychmiast ruszają na poszukiwania ludzi o talentach bardziej pasujących do ich zamierzeń. W każdej turze gracze będą podróżować przez królestwo, szukając sposobności na zwiększenie swoich wpływów wśród poszczególnych warstw społeczeństwa. Gra kończy się, gdy Królestwo zubożeje lub osiągnie dobrobyt – a nawet jedno i drugie równocześnie!