Obrazek gra planszowa Twilight Imperium: Świt Nowej Ery
Galakta

-16%

Cena nowej
  559.90 PLN 659.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 559.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Paleo: Biały wieloryb
Brak
  18.90 PLN 24.99 PLN
Wiedźmin. Tom 1. Dom ze szkła
Brak
  35.99 PLN 49.99 PLN
Mali Epiccy Wikingowie
Brak
  102.00 PLN 119.90 PLN
Rozgrzewająca przytulanka para Małpki
  99.90 PLN 119.99 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Twilight Imperium >>
Powiązane: Koszulki Rebel (41x63 mm) Mini American 100 sztuk Koszulki Rebel (41x63 mm) Premium Mini American 100 sztuk
Producent
Galakta
Seria
Twilight Imperium
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

cywilizacyjne

ekonomiczne

kosmos

polityka

strategiczne

wojenne (bitewne)

Kategorie świat
cywilizacyjne (Civilization)
ekonomiczne (Economic)
eksploracyjne (Exploration)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
kosmos (Space Exploration)
negocjacyjne (Negotiation)
polityczne (Political)
wojenne (Wargame)
Kod producenta
5902259204541
Numer katalogowy
4428
Mechanika
drzewo technologi (Tech Trees / Tech Tracks)
głosowanie (Voting)
handel (Trading)
heksy (Hexagon Grid)
impuls obszarowy (Area-Impulse)
król wzgórza (King of the Hill)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
planowanie akcji (Action Drafting)
plansza modułowa (Modular Board)
punkty ruchu (Movement Points)
ruch po polach (Grid Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
wyścigi (Race)
zmienna kolejność faz (Variable Phase Order)
zmienny start (Variable Set-up)
zwiększanie wartość niewybranych zasobów (Increase Value of Unchosen Resources)
Śledzenie (Follow)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 3 do 6 osób
Czas gry
od 240 do 480 min.
Rok premiery
2017
Rok wydania
2021
Autor
Dane Beltrami
Nazwa oryginalna
Twilight Imperium: Fourth Edition
Ocena na BGG
8.66
Pozycja na BGG
6
Poziom trudności
4.26 na 5
Pudełko zawiera
Arkusze frakcji
arkusze rozkazów
kafle systemu
plastikowe znaczniki
karty strategii
tor punktacji
karty planet
karty celu
karty akcji
karty programu
karty weksli
karty technologii
karty ulepszeń jednostek
kość dziesięciościenne
żetony i znaczniki
instrukcja
Pudełko 29.5 x 59 x 13.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 59 x 13.5 cm
Waga około
3.8 kg
Twilight Imperium: Świt Nowej Ery
  559.90 PLN 659.90 PLN
Twilight Imperium: Proroctwo Królów
  419.90 PLN 479.90 PLN
Koszulki Rebel (41x63 mm) Mini American 100 sztuk
liczba opakowań: 5
  7.80 PLN 9.95 PLN
Koszulki Rebel (41x63 mm) Premium Mini American 100 sztuk
liczba opakowań: 5
  10.90 PLN 14.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Oznaki wielkich zmian są wszędzie. Czuję, że Galaktyka się budzi - jakby w ciemnej jaskini ocknęła się ze snu pradawna bestia.

 - Mahthom Iq Seerva, powiernik Kroniki Opiekunów

Po zakończeniu straszliwych Wojen Zmierzchu wielkie rasy dawnego Imperium Lazaxów wycofały się na swoje światy macierzyste. Rozpoczął się okres niepewnego pokoju.

 

Dziś Galaktyka znów zaczyna wrzeć, wielkie rasy raz jeszcze sięgają poza swoje granice, w bezkresne odmęty przestrzeni kosmicznej. Mecatol Rex, klejnot galaktycznej cywilizacji, czeka na tego, kto ośmieli się sięgnąć po tytuł Imperatora.

 

Kto zagarnie dla siebie tron? Wielkie rasy szykują się na świt nowej ery - czy to poprzez wojskową dominację, czy też sprytną manipulację Galaktyczną Radą.

Twilight Imperium: Świt nowej ery to kultowy tytuł, w którym gracze stają na czele kosmicznych ras aby walczyć o dominację nad galaktyką. W trakcie rozgrywki eksplorują i kolonizują kolejne planety, a także wykorzystują siłę militarną, przewagę technologiczną lub zakulisowe rozgrywki polityczne aby poszerzyć swoje wpływy w nowym ładzie powstającym na gruzach upadłego imperium.