Obrazek gra planszowa Trexo
Egmont

-38%

Cena nowej
  55.90 PLN 89.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 55.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Tycikarty: Motyle
Brak
  15.00 PLN 24.99 PLN
Rocketmen (edycja polska)
Brak
  124.90 PLN 179.95 PLN
Waste Knights: Opowieści z Interioru
Brak
  159.00 PLN 199.90 PLN
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

logiczne

Kategorie świat
logiczne (Abstract Strategy)
Kod producenta
5908215009168
Numer katalogowy
3857
Mechanika
budowanie wzorców (Pattern Building)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 7 lat
Liczba graczy
od 2 osób
Czas gry
od 10 do 20 min.
Rok premiery
2015
Rok wydania
2017
Autor
Jan Åke Hansson
Nazwa oryginalna
TREXO
Ocena na BGG
6.52
Pozycja na BGG
11322
Poziom trudności
1.25 na 5
Pudełko zawiera
plansza do gry
60 płytek z symbolami X i O
Pudełko 25 x 25 x 6 cm
Pudełko wymiary
25 x 25 x 6 cm
Waga około
690 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie - poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach. Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie.

Na czym to polega?

Wylosujcie, kto będzie grał krzyżykiem, a kto kółkiem. Grający krzyżykiem rozpoczyna rozgrywkę, umieszczając płytkę na dowolnych dwóch polach planszy. Następnie drugi gracz robi to samo. W ten sposób gracze naprzemiennie zagrywają płytki, po jednej na rundę. Raz położona płytka nie może być przemieszczana ani usunięta.

Wygra gracz, który jako pierwszy ułoży w jednej linii co najmniej pięć swoich symboli jeden obok drugiego. Symbole mogą być ułożone pionowo, poziomo albo na ukos. Nie ma znaczenia, na którym są poziomie, istotny jest widok z góry. Liczą się tylko widoczne symbole (niezakryte). Jeśli zabraknie płytek albo nie można wyłożyć na planszę nowej płytki, to partia kończy się remisem.