Obrazek gra planszowa Tindaya (edycja polska)
Ogry Games

-40%

Cena nowej
  180.00 PLN 300.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 180.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Tindaya (edycja polska) Tindaya (edycja polska) Tindaya (edycja polska)
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 8

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Tajniacy Duet
  59.90 PLN 79.95 PLN
Canvas: Lustrzane Odbicia
  82.90 PLN 109.00 PLN
Bloodborne: Zapomniany Zamek Cainhurs
Brak
  214.90 PLN 299.95 PLN
Mól Szachrajek
Brak
  32.90 PLN 45.00 PLN
Producent
Ogry Games
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

cywilizacyjne

ekonomiczne

religia

strategiczne

Kategorie świat
cywilizacyjne (Civilization)
mitologiczne (Mythology)
religijne (Religious)
Środowisko (Environmental)
Kod producenta
5904326903111
Numer katalogowy
7845
Mechanika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
gra zdrajców (Traitor Game)
heksy (Hexagon Grid)
kolejność tury: oparta na statystyce (Turn Order: Stat-Based)
kooperacja (Cooperative Game)
negocjacja (Negotiation)
plansza modułowa (Modular Board)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
rozmieszczenie pracowników, różne typy pracowników (Worker Placement, Different Worker Types)
ruch po polach (Grid Movement)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
ukryte punkty zwycięstwa (Hidden Victory Points)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
wydarzenia (Events)
zmienny start (Variable Set-up)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 45 do 120 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2022
Autor
Lolo González
Nazwa oryginalna
Tindaya
Ocena na BGG
7.97
Pozycja na BGG
5546
Poziom trudności
4.00 na 5
Pudełko zawiera
8 kafli mapy
48 kafelków terenu
24 rozliczenia
4 planszetki rzemiosła (jednowarstwowe)
4 dwustronne planszetki plemienia (jednowarstwowe)
36 drewnianych figurek tubylców
60 drewnianych znaczników akcji
80 znaczników zasobów
24 żetony mnożnika zasobów
4 znaczniki jedności
4 żetony katastrof
3 żetony statków
7 plastikowych podstawek
3 kostki
1 stojak Góry Tindaya
1 stojak Dziczy
2 drewniane znaczniki gniewu
124 karty
8 żetonów punktacji
72 żetony zasobów
20 drewnianych zasobów
18 konkwistadorów
10 żetonów łodzi
2 żetony murów
4 żetony zamówień
instrukcja
Pudełko 30 x 30 x 8 cm
Pudełko wymiary
30 x 30 x 8 cm
Waga około
2.8 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Akcja gry Tindaya rozgrywa się u progu XV wieku na rajskich wyspach znanej dziś jako Wyspy Kanaryjskie. Właśnie ujrzeli je konkwistadorzy. Każdy gracz musi poprowadzić rdzenne plemię do przetrwania w świecie rządzonym przez bogów i kształtowanym przez klęski żywiołowe.

Tindaya to tematyczna przygodówka survivalowa z duszą eurogry. Ta promująca ekologię gra oferuje dwa tryby rozgrywki, które zadowolą każdego gracza: współpraca (w tym solo) i konkurencja, a także wariant zdrajcy dla graczy spragnionych klasycznego knucia za plecami. Poziom trudności można stopniować, a mniej doświadczeni gracze mogą nauczyć się grać przechodząc przez minikampanię składającą się z 3 gier.

O co w niej chodzi? W trzech fazach tubylcy będą się osiedlać, rozwijać i walczyć z najeźdźcami, a wszystko to w mitologicznej scenerii rządzonej przez dwóch bogów, Acorana i Moneibę. Na każdym etapie gry będą oni żądać określonych dóbr. Jeśli tubylcy nie będą w stanie lub nie będą chcieli ich dostarczyć, wyzwolą swój boski gniew.

Ale gracze nie są sami - dwóch wieszczów będzie przepowiadać przyszłość, czytając w dymie z ich ogniska. Tibiabin przewidzi nadchodzące katastrofy. Tamonante przewidzi, gdzie się one wydarzą. Znaczniki katastrof będą umieszczane na planszy, aby zasygnalizować to, co ma nadejść.

Na koniec każdej ery bogowie będą zsyłać mityczne potwory, legendy, plagi, burze lub trzęsienia ziemi, które uderzą w wyspy, a mieszkańcy wiosek powinni być przygotowani... albo będą zgubieni. Jakby tego wszystkiego było mało, gracze będą musieli stawić czoła konkwistadorom, którzy będą próbowali przejąć ich wyspy.

Katastrofy zmienią kształt ziemi, łącząc wyspy, a nawet powodując ich zniknięcie, zmuszając graczy do dostosowywania strategii do zmieniającego się świata. Stale zmieniający się scenariusz, a także różne tryby gry, karty wydarzeń i misje sprawią, że gra będzie za każdym razem niepowtarzalna i pełna wyzwań.

Żywot tubylca - każde plemię rozpoczyna grę z opanowanymi dwoma rzemiosłami (rybołówstwo, hodowla świń, pasterstwo lub rolnictwo), ale reszty będzie mogło się nauczyć od innych plemion. Lepiej jednak produkować tylko to, co jest potrzebne: Jedną z cech charakterystycznych Tindaya, która różni się od większości gier euro, jest konieczność czerpania z Ziemi tylko tego, co niezbędne - jeśli weźmiesz za mało, twoi mieszkańcy będą głodować, ale zbytnia zachłanność spowoduje marnotrawstwo i rozwścieczy bogów.

Tindaya będzie nieustannie stawiać przed graczami wyzwania, a przerażające wydarzenia będą czaić się tuż za rogiem. Przetrwanie nie będzie łatwe. Tylko pracując jako zgrany zespół tubylcy mają szansę.