Obrazek gra planszowa Szkoła Alchemii
G3

Cena nowej
  27.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 27.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Jamajka: Załoga
Brak
  33.90 PLN 89.95 PLN
Wiem Lepiej: Piłka Nożna
Brak
  22.00 PLN 29.95 PLN
Smart Games. IQ Mini
  29.90 PLN 29.99 PLN
Relax. Tom 2
Brak
  55.99 PLN 79.99 PLN
Producent
G3
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

karciane

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
karciane (Card Game)
Kod producenta
5902020445562
Numer katalogowy
1771
Mechanika
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 40 do 40 min.
Rok premiery
2005
Rok wydania
2021
Autor
Sergey Machin
Nazwa oryginalna
Potion-Making: Practice
Ocena na BGG
6.16
Pozycja na BGG
5213
Poziom trudności
1.70 na 5
Pudełko zawiera
76 kart
instrukcja
Pudełko 9.5 x 12 x 2 cm
Pudełko wymiary
9.5 x 12 x 2 cm
Waga około
150 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Czarodzieje i czarownice, szykuje się najważniejszy egzamin!

„Szkoła Alchemii” to prestiżowa uczelnia, którą udało Ci się skończyć. Tylko… czy uzyskasz dyplom z wyróżnieniem? Zależy to od tego z jakim wynikiem ukończysz egzamin! Uwaga! Tytuł „Największego Alchemika” otrzyma tylko jeden z absolwentów.

Z przetasowanej talii gry „Szkoła Alchemii” rozdajemy uczestnikom 4 karty (od 2 do 6 osób), a kolejne 4 odkrywamy na stole. Z reszty tworzymy stos dobierania. W swojej turze każdy gracz dobiera kartę i może się podjąć innej akcji. Pierwszą opcją jest stworzenie eliksiru z komponentów leżących na stole (za każdą wykonaną recepturę, stworzoną miksturę i przywołaną istotę otrzymujemy punkty!). Wszystko co potrzebujemy do stworzenia danej rzeczy jest zaznaczone na karcie jako receptura! Drugą jest rzucenie jednego z trzech czarów, które pozwalają nam stworzyć Potężne Mikstury, zapewniający spory zastrzyk punktowy. Trzecią opcją jest wyłożenie karty „z ręki” na stół. Jeśli składnika wykładanego jeszcze nie ma na stole- otrzymujemy 1 punkt. Gra „Szkoła Alchemii” kończy się w momencie wyczerpania się talii dobierania. Wygrywa osoba z największą ilością punktów.

Najlepiej połączony temat gry z mechaniką! Alchemia zawsze była nauką o łączeniu i przemienianiu materiałów, co manipulacja kartami świetnie oddaje. Sporo kombinacji, możliwości i zależności, a małe pudełeczko zapewnia mobilność, więc rozgrywkę możemy przeprowadzić w każdych warunkach! Niestety do „Szkoły Alchemii” wkradł się bubel- wydawca bardzo przeprasza za błędy w niektórych nazwach. Proszę „Napój Telepatii” rozumieć jako „Eliksir Telepatii”, „Napój Latania” jako „Eliksir Lotu”. Błąd ten wprowadza nieznaczne zamieszanie, ale nijak nie przeszkadza w czerpaniu radości z rozgrywki!