Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Portal

-28%

Cena nowej
  28.95 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 28.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
19.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

City of the Great Machine (edycja polska)
Brak
  239.90 PLN 269.00 PLN
Rafa Koralowa. Wyścig koników morskich
Brak
  82.90 PLN 109.99 PLN
Rok w Lesie: Wiewiórka i gawron
  52.90 PLN 79.99 PLN
Kapitan Nauka. Zakupy 3-9 lat. Gra edukacyjna
Brak
  34.00 PLN 49.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima HEX 3.0
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

postapo

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902560380767
Numer katalogowy
1690
Mechanika
eliminacja gracza (Player Elimination)
gra zespołowa (Team-Based Game)
heksy (Hexagon Grid)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2012
Rok wydania
2021
Autor
Michał Oracz
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0: Neojungle
Ocena na BGG
7.79
Poziom trudności
2.71 na 5
Pudełko zawiera
35 żetonów Neodżungli
6 znaczników ran
3 znacznik sieci
2 znaczniki jadu
2 znaczniki Neodżungli
zapasowe żetony i znaczniki
instrukcja
woreczek strunowy
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
100 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna
  114.99 PLN 159.95 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
  29.99 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Beasts (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Gildia kupców
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
  28.95 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą. 

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami. 

Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne. 

UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.