Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Portal

-26%

Cena nowej
  29.90 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 29.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Jungle Speed Plaża
Brak
  59.90 PLN 89.95 PLN
Pax Pamir 2ed.
  359.90 PLN 419.90 PLN
Smart Games. Zwinne Delfinki
  49.90 PLN 49.99 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima HEX 3.0
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

postapo

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902560380750
Numer katalogowy
1789
Mechanika
eliminacja gracza (Player Elimination)
gra zespołowa (Team-Based Game)
heksy (Hexagon Grid)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Edycja
1
Rok premiery
2014
Rok wydania
2021
Autor
Michał Oracz
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0: Mississippi
Ocena na BGG
8.05
Poziom trudności
3.00 na 5
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
200 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna
  114.99 PLN 159.95 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
  29.99 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Beasts (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Gildia kupców
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Niegdyś piękny krajobraz z rzeką, teraz ściekowy odpływ, pełen toksyn i trucizn Molocha, nazywany przez świat Strefą Śmierci. Oto „Missisipi” dodatkowa armia do popularnej postapokaliptycznej gry „Neuroshima Hex”. Radioaktywne odpady unoszące się w powietrzu niosą zgubę każdemu nieostrożnemu. Mieszkańcy Missisipi przywykli już do noszenia szczelnych płaszczów przeciwdeszczowych i masek przeciwgazowych. Wyglądają upiornie. Ale jak sprawdzą się na planszy?

Sztab Missisipi posiada zdolność odpychania pojedynczej jednostki przeciwnika- co do tej pory w Neuroshimie Hex się nie zdarzało! Armia złożona jest przede wszystkim z dużej ilości jednostek atakujących wręcz, oraz kilku dystansowych. Ciekawą jednostką Missisipi jest Truciciel- jednostka, która podczas ataku zatruwa przeciwników. Teraz jeśli ktoś zagra żeton bitwy, jednostki zatrute otrzymują tyle ran ile żetonów trucizny się na nich znajduje- działa nawet na Sztab!

Dobrze się zastanów zanim w Neuroshimie Hex wyzwiesz armię Missisipi na pojedynek! Stosunkowo mała ilość żetonów natychmiastowych, odbija sobie jakością posiadanych- zasłona dymna obraca wrogie jednostki według uznania gracza, snajper zadaje obrażenia dowolnej jednostce na planszy! Pamiętaj, zachowaj dystans- lepiej nie zachorować na przypadłość Missisipi!