Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Portal

-26%

Cena nowej
  29.90 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 29.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Dobble Chrono (edycja polska)
Brak
  36.90 PLN 89.95 PLN
Banda Pand i kawałki bambusa
Brak
  41.99 PLN 59.99 PLN
Paszczaki 2: Akrobaci
  34.90 PLN 54.98 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima HEX 3.0
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

postapo

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902560380750
Numer katalogowy
1789
Mechanika
eliminacja gracza (Player Elimination)
gra zespołowa (Team-Based Game)
heksy (Hexagon Grid)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Edycja
1
Rok premiery
2014
Rok wydania
2021
Autor
Michał Oracz
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0: Mississippi
Ocena na BGG
8.05
Poziom trudności
3.00 na 5
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
200 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna
  114.99 PLN 159.95 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
  29.99 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Beasts (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Gildia kupców
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Niegdyś piękny krajobraz z rzeką, teraz ściekowy odpływ, pełen toksyn i trucizn Molocha, nazywany przez świat Strefą Śmierci. Oto „Missisipi” dodatkowa armia do popularnej postapokaliptycznej gry „Neuroshima Hex”. Radioaktywne odpady unoszące się w powietrzu niosą zgubę każdemu nieostrożnemu. Mieszkańcy Missisipi przywykli już do noszenia szczelnych płaszczów przeciwdeszczowych i masek przeciwgazowych. Wyglądają upiornie. Ale jak sprawdzą się na planszy?

Sztab Missisipi posiada zdolność odpychania pojedynczej jednostki przeciwnika- co do tej pory w Neuroshimie Hex się nie zdarzało! Armia złożona jest przede wszystkim z dużej ilości jednostek atakujących wręcz, oraz kilku dystansowych. Ciekawą jednostką Missisipi jest Truciciel- jednostka, która podczas ataku zatruwa przeciwników. Teraz jeśli ktoś zagra żeton bitwy, jednostki zatrute otrzymują tyle ran ile żetonów trucizny się na nich znajduje- działa nawet na Sztab!

Dobrze się zastanów zanim w Neuroshimie Hex wyzwiesz armię Missisipi na pojedynek! Stosunkowo mała ilość żetonów natychmiastowych, odbija sobie jakością posiadanych- zasłona dymna obraca wrogie jednostki według uznania gracza, snajper zadaje obrażenia dowolnej jednostce na planszy! Pamiętaj, zachowaj dystans- lepiej nie zachorować na przypadłość Missisipi!