-28%
Przypadek zrodził nowe zagrożenie!
Zrozpaczony sytuacją Posterunek sięgną po ostateczną broń- naukę. Wykorzystując pozostałości wiedzy starego świata, oraz najtęższe umysły pozostałe przy życiu starali się stworzyć Superżołnierza. Niestety niespodziewany atak Molocha na laboratorium uwolnił obiekty badań sprowadzając na świat kolejne nieszczęście. Teraz „Dancer” oszalały prototyp superżołnierza, przemierza zniszczone Stany Zjednoczone „Neuroshimy Hex”, niszcząc każdą spotkaną istotę.
Zupełna nowość- autorstwa jednego z fanów. Niezwykle wymagająca armia „Dancer” to drugi armypack do gry planszowej „Neuroshima Hex”. Co w niej nowego? Otóż „Dancer” to nie jest regularna armia. To zaledwie trzy sztaby. Żadnej jednostki, same żetony działania. Duża mobilność i mała, acz śmiercionośna siła rażenia. Armia wymaga nowego podejścia, niesamowitego skupienia i zgrania.
„Dancer” to gwarantowana satysfakcja przy zwycięskiej partii i naprawdę wymagająca odmiana. Jakie śmiertelne zagrożenie czaiło się w laboratorium? Czemu eksperymentu nie powtórzono? Czy celem ataku Molocha byli naukowcy? Czy uwolnienie Obiektów?