Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
Portal

-25%

Cena nowej
  29.99 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 29.99 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Dobble Collector
Brak
  67.90 PLN 99.95 PLN
Brelok Ironman
Brak
  4.90 PLN
Horror w Arkham LCG: Kampania Na Krawędzi Ziemi
Brak
  236.90 PLN 279.90 PLN
Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka Węża
Brak
  271.90 PLN 319.90 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima HEX 3.0
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kategorie świat
nowoczesna wojna (Modern Warfare)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
wojenne (Wargame)
Kod producenta
5902560389579
Numer katalogowy
9526
Mechanika
heksy (Hexagon Grid)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Rok premiery
2024
Rok wydania
2024
Autor
Julian i Radosław Zakrzewscy
Pudełko zawiera
35 żetonów Ludzi Pustyni
2 znaczniki Ludzi Pustyni
3 znaczniki Uniku
11 znaczników Podłoża
2 znaczniki Boli
1 instrukcja
Pudełko 10 x 12.8 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 12.8 x 2 cm
Waga około
128 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna
  114.99 PLN 159.95 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
  29.99 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Beasts (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Gildia kupców
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki

Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa. 

 

Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki. 

18-a armia

Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku! 

Podłoże do boju!

Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza.  

Pustynne sztuczki

Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę. 

Mistrzowie uników

Wykorzystuj wyjątkową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, by twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem. 

18. dodatkowa armia w linii Neuroshima Hex. Dodatek zawiera polską i angielską instrukcję. Autorzy: Julian i Radosław Zakrzewscy

Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0