Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX 3.0
Portal

-29%

Cena nowej
  114.99 PLN 159.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 114.99 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
18.60 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0 Neuroshima HEX 3.0
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 28

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Eleven: Kampania Solo
Brak
  64.90 PLN 89.95 PLN
Hero Realms (edycja polska)
  64.90 PLN 89.99 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima HEX 3.0
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

postapo

strategiczne

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
kolekcjonerskie (Collectible Components)
puzzle (Puzzle)
Kod producenta
5902560380682
Numer katalogowy
1439
Mechanika
eliminacja gracza (Player Elimination)
gra zespołowa (Team-Based Game)
heksy (Hexagon Grid)
linia wzroku (Line of Sight)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
ruch po polach (Grid Movement)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
znajomości (Connections)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2006
Rok wydania
2022
Autor
Michał Oracz
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0
Ocena na BGG
7.40
Pozycja na BGG
309
Poziom trudności
2.62 na 5
Pudełko zawiera
plansza
140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi
Pudełko 30 x 30 x 7 cm
Pudełko wymiary
30 x 30 x 7 cm
Waga około
1.39 kg
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna
  114.99 PLN 159.95 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
  29.99 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Beasts (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Gildia kupców
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
  28.95 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.

Znaczniki obrażeńdo Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.

Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!

Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).

Nowe ikonyikony na żetonach uległy minimalnej zmianie - mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.

Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.

Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.

Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne - dla każdej z podstawowych armii w grze.