Obrazek gra planszowa Lama

-32%

Cena nowej
47.90 PLN 69.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Dylematy (druga edycja)
42.90 PLN 59.95 PLN
Wojna Szeptów
184.90 PLN 219.90 PLN
Karty Dżentelmenów
39.90 PLN 49.90 PLN
Sushi Roll (edycja polska)
39.90 PLN 79.95 PLN
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

karciane

kościane

Kategorie świat
karciane (Card Game)
Kod producenta
5903707560110
Numer katalogowy
6671
Mechnika
dopasowanie (Matching)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 7 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 20 do 20 min.
Rok premiery
2021
Rok wydania
2021
Autor
Reiner Knizia
Nazwa oryginalna
L.A.M.A.
Ocena na BGG
6.27
Poziom trudności
1.00 na 5
Pudełko zawiera
karty
żetony
kości
instrukcja
Pudełko 20 x 20 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
20 x 20 x 4.5 cm
Waga około
400 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Lama to idealna gra rodzinna, ale też znakomita zabawa dla bardziej doświadczonych graczy. Pudełko zawiera trzy gry: strategiczną Lamę klasyczną (nominowaną do prestiżowej nagrody Spiel des Jahres), wredną Lamę Party oraz nieprzewidywalną Lamę kościaną. Pozwoli to dostosować grę do preferencji graczy. Dodatkowo Lama zawiera zasady dwóch wariantów rozgrywki, które można dodać do Lamy klasycznej lub kościanej.

Gracze pozbywają się kart i kładą je po kolei na wspólny stos. Można zagrać kartę o tej samej wartości lub wyższą o 1. Decydują, kiedy zagrać kartę, pociągnąć albo spasować, by na koniec rundy mieć jak najmniej karnych punktów. O zwycięstwie zadecyduje taktyka, ale i podjęcie ryzykownej decyzji we właściwym momencie.