-17%
Wyrusz na wyprawę wraz z profesorem Williamem Dyer’em!
Ekspedycja Uniwersytetu Miskatonic postanowiła zbadać odległą, skutą lodem Antarktydę. Nawet w najśmielszych snach nie przewidzieli co odkryją! Przekroczyli „Góry Szaleństwa”! Jest to dodatek do przygodowej gry kooperacyjnej inspirowanej prozą H. P. Lovecrafta „Eldritch Horror: Przedwieczna Groza”.
Wraz z mroźnym klimatem, rozszerzenie wprowadza do gry nową planszę- Antarktydę. Naukowcy z Arkham przez przypadek zakłócili sen pradawnych Panów Ziemi- Starszych Istot. Teraz te budzą się i chcą ponownie podporządkować sobie świat! Tylko współpracując gracze mogą zapobiec zagładzie. Czy wystarczy im zimnej krwi? Czy pogrążą się w obłędzie? „Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. Góry Szaleństwa” stawiają przed uczestnikami bardzo wysoko postawioną poprzeczkę. Unikatowe karty tajemnic, mroczne stany, oraz przerażające spotkania nie zostaną bez wpływu na zdrowie psychiczne (i fizyczne) badaczy! Tym bardziej, że rozszerzenie pozwala zmierzyć się z nieznanymi dotąd Przedwiecznymi!
Co zagnało naukowców tak daleko? Skąd mogli wiedzieć, że „Góry Szaleństwa” miały być nienaruszalną granicą. Przetrwamy? Otóż nie cała nadzieja stracona- ośmiu nowych badaczy (w tym sam profesor William Dyer!) spróbuje zapobiec zagładzie! Wzbogacane zostają również talie magicznych przedmiotów i zaklęć. Może „Eldritch Horror: Przedwieczna Groza” zostanie zwyciężona!