Obrazek gra planszowa Alchemicy (Alchemists)
Rebel

-12%

Cena nowej
  149.90 PLN 169.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 149.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
19.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Alchemicy (Alchemists) Alchemicy (Alchemists) Alchemicy (Alchemists) Alchemicy (Alchemists) Alchemicy (Alchemists) Alchemicy (Alchemists)
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 48

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Dobble: Kicia Kocia
  45.90 PLN 59.95 PLN
Tycikarty: Kwiaty
Brak
  17.90 PLN 24.99 PLN
Zakochanie. Gra dla dwojga
Brak
  79.90 PLN 109.90 PLN
Wielki Mur: Meeple Addon
Brak
  72.00 PLN 98.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Alchemicy >>
Powiązane: Koszulki Rebel (44x68 mm) Premium Mini European 100 sztuk Koszulki Rebel (44x68 mm) Mini European 100 sztuk
Producent
Rebel
Seria
Alchemicy
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

ekonomiczne

fantasy

logiczne

strategiczne

zarządzanie ręką

Kategorie świat
dedukcyjne (Deduction)
fantasy (Fantasy)
puzzle (Puzzle)
Kod producenta
5901549927535
Numer katalogowy
2326
Mechanika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
dedukcja (Deduction)
kolejka akcji (Action Queue)
kolejność tury: progresywna (Turn Order: Progressive)
licytacja ograniczona (Constrained Bidding)
planowanie akcji (Action Drafting)
wybieranie kart (Card Drafting)
wydarzenia (Events)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 120 do 120 min.
Rok premiery
2014
Rok wydania
2022
Autor
Matúš Kotry
Nazwa oryginalna
Alchemists
Ocena na BGG
7.66
Pozycja na BGG
128
Poziom trudności
3.91 na 5
Pudełko zawiera
dwustronna plansza do gry
plansza teorii
plansza prezentacji
4 zasłonki laboratorium
4 trójkąty wyników
4 plansze graczy
6 kafli poszukiwaczy przygód
2 kafle konferencji
5 kafli stypendiów
8 żetonów alchemonów
104 żetony wyników
36 żetonów sztuk złota
44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze)
6 żetonów konfliktów
znacznik gracza startowego
8 kafli składników
plansza mistrza gry
40 kart składników
22 karty przysług
18 kart artefaktów
16 kart ofert
8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze)
24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze)
blok z tabelami dedukcji
2 pojemniki na żetony
8 woreczków strunowych
instrukcja
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7 cm
Waga około
2.37 kg
Alchemicy (Alchemists)
  149.90 PLN 169.95 PLN
Alchemicy: Królewski Golem
  114.99 PLN 149.95 PLN
Alchemicy: Pierścień Przysługi
  1.30 PLN 1.50 PLN
Koszulki Rebel (44x68 mm) Mini European 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 94
  8.00 PLN 9.90 PLN
Koszulki Rebel (44x68 mm) Premium Mini European 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 94
  12.00 PLN 14.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Innowacyjna gra w średniowiecznym klimacie!

Z pracowni alchemicznych wydobywają się kłęby fioletowo-zielonego dymu i dźwięki jakiegoś zwierzęcia… To ropucha? Ale brzmi jakby była rozmiarów słonia! Oto –dosłownie- ciężki (od ilości drewnianych elementów ) tytuł dla fanów dedukcji i logicznego myślenia!

„Alchemicy” to wyścig dla 2 do 4 graczy do sławy, popularności i bogactwa. Uczestnicy wcielają się w mistrzów tajemnej sztuki mieszania składników przy której zamiana ołowiu w złoto to pestka! Plansze układamy na środku, znaczniki (pomocników), zasłonki i notatniki rozdajemy graczom. Innowacją w grze „Alchemicy” jest to, by każdy posiadał ze sobą smartfon, lub tablet z zainstalowaną aplikacją (darmową). Będzie ona potrzebna przy mieszaniu składników. W turze gracze w kolejności rozkładają na planszy swoich pomocników. Dzięki nim, możemy podejmować się akcji- dobierać karty składników, sprzedawać mikstury, kupować artefakty. Wszystko by zyskać jak największą liczbę punktów zwycięstwa. Sporą ich ilość otrzymamy za publikowanie teorii- oczywiście tych poprawnych. W czasie gry dzięki nim, będziemy zyskiwać lub tracić popularność- ona otworzy nam drzwi do kolejnych akcji, większej ilości pomocników, zostaniemy bardziej poważani w branży. W końcu to my jesteśmy najtęższym umysłem! Większość pracy „Alchemicy” wykonują dzięki aplikacji. By sprawdzić czy mikstura nadaje się do sprzedaży, skanujemy karty składników i zaznaczamy na kim (pomocniku, czy sobie) chcemy sprawdzić skuteczność mikstury. Pamiętajmy, że jeśli zatrujemy pomocnika, niechętnie pomoże nam w przyszłości. Na nas też mikstura może wpłynąć niekorzystnie. Zapisuj jakie składniki ze sobą przynoszą określony efekt, wnioskuj i obserwuj teorie innych naukowców!

„Alchemicy” to bardzo przyjemna przygoda w średniowiecznym klimacie. Sporo zasad i elementów czyni z gry wytrawną sztukę, a aplikacja zmieniająca warunki rozgrywki (mieszająca właściwości składników), które trzeba odkrywać za każdym razem, sprawia, że każdorazowo warto rozłożyć plansze! Istnieje również wariant bez telefonów- wystarczy, że jeden z uczestników wcieli się we wszechwiedzącego Mistrza Gry!