Obrazek gra planszowa Zamek (edycja polska)
Nasza Księgarnia

-26%

Cena nowej
  59.90 PLN 79.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 59.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 11

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Azul Mini
Brak
  99.95 PLN 109.95 PLN
Zooloretto (edycja polska)
Brak
  69.90 PLN 99.00 PLN
Uczta dla Odyna
Brak
  259.90 PLN 299.95 PLN
Specyfik
Brak
  5.00 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Zamek >>
Producent
Nasza Księgarnia
Seria
Zamek
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

rodzinne (familijne)

Kategorie świat
budowa miasta (City Building)
drukuj i graj (Print & Play)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Średniowiecze (Medieval)
Kod producenta
5902719470561
Numer katalogowy
5514
Mechanika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 2 do 2 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2013
Rok wydania
2023
Autor
Reiner Knizia
Nazwa oryginalna
Carcassonne: The Castle – Falcon Expansion
Ocena na BGG
7.71
Poziom trudności
2.00 na 5
Pudełko zawiera
kafelki
żetony
pionki
instrukcja
naklejka właściciela gry
ramki zamku
Pudełko 9 x 27.5 x 6.5 cm
Pudełko wymiary
9 x 27.5 x 6.5 cm
Waga około
700 g
Zamek (edycja polska)
Zamek (edycja polska) samodzielna
  59.90 PLN 79.90 PLN
Zamek: Sokół
Zamek: Sokół dodatek
  34.90 PLN 49.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Dwa rody walczą o władzę nad zamkiem, w obrębie którego toczy się gra. Dokładając kolejne kafelki, tworzycie sieć dróg, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę.

Musicie w przemyślany sposób wykorzystywać swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników - pomogą wam oni przejąć kontrolę nad obiektami zamku i zdobyć punkty. Otrzymacie je również za dwa elementy, które muszą się znaleźć w każdym porządnym zamku: kapliczki i dyby.

Na koniec gry osoba z największą liczbą punktów przejmuje władzę w zamku, a rywala zakuwa w dyby.