Obrazek gra planszowa Zamek (edycja polska)
Nasza Księgarnia

-26%

Cena nowej
  59.90 PLN 79.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 59.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 11

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Munchkin z Karaibów
  89.90 PLN 119.90 PLN
Arkana Miłości: Talia Namiętna
Brak
  35.00 PLN 49.95 PLN
1920 (edycja polska)
  169.95 PLN 225.00 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Zamek >>
Producent
Nasza Księgarnia
Seria
Zamek
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

rodzinne (familijne)

Kategorie świat
budowa miasta (City Building)
drukuj i graj (Print & Play)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Średniowiecze (Medieval)
Kod producenta
5902719470561
Numer katalogowy
5514
Mechanika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 2 do 2 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2013
Rok wydania
2023
Autor
Reiner Knizia
Nazwa oryginalna
Carcassonne: The Castle – Falcon Expansion
Ocena na BGG
7.71
Poziom trudności
2.00 na 5
Pudełko zawiera
kafelki
żetony
pionki
instrukcja
naklejka właściciela gry
ramki zamku
Pudełko 9 x 27.5 x 6.5 cm
Pudełko wymiary
9 x 27.5 x 6.5 cm
Waga około
700 g
Zamek (edycja polska)
Zamek (edycja polska) samodzielna
  59.90 PLN 79.90 PLN
Zamek: Sokół
Zamek: Sokół dodatek
  34.90 PLN 49.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Dwa rody walczą o władzę nad zamkiem, w obrębie którego toczy się gra. Dokładając kolejne kafelki, tworzycie sieć dróg, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę.

Musicie w przemyślany sposób wykorzystywać swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników - pomogą wam oni przejąć kontrolę nad obiektami zamku i zdobyć punkty. Otrzymacie je również za dwa elementy, które muszą się znaleźć w każdym porządnym zamku: kapliczki i dyby.

Na koniec gry osoba z największą liczbą punktów przejmuje władzę w zamku, a rywala zakuwa w dyby.