Obrazek gra planszowa Wojna o Pierścień: Los Ereboru
Galakta

-11%

Cena nowej
  35.90 PLN 39.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 35.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Zaginiona Księga Baśni
Brak
  24.90 PLN 99.00 PLN
Smart Games. Kamelot Junior
  119.90 PLN 129.99 PLN
Lords of Ragnarok (edycja polska)
Brak
  514.90 PLN 639.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Wojnie o Pierścień >>
Producent
Galakta
Seria
Wojnie o Pierścień
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kategorie świat
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902259206545
Numer katalogowy
7155
Mechanika
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 150 do 180 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2024
Autor
Roberto Di Meglio
Nazwa oryginalna
War of the Ring: The Fate of Erebor
Ocena na BGG
8.40
Poziom trudności
4.00 na 5
Pudełko zawiera
4 nakładane na planszę kafelki: Kafelek Twierdzy Ereboru (jako twierdzy Cienia) / Kafel Losu Ereboru. — Dwa kafelki miast (do wykorzystania w opcjonalnym wariancie Nowych Miast)
8 alternatywnych kart
Pudełko 17 x 24 x 1 cm
Pudełko wymiary
17 x 24 x 1 cm
Waga około
100 g
Wojna o Pierścień 2.edycja
  379.90 PLN 439.90 PLN
Wojna o Pierścień: Drzewiec
  10.90 PLN 11.90 PLN
Wojna o Pierścień: Los Ereboru
  35.90 PLN 39.90 PLN
Wojna o Pierścień: Panowie Śródziemia
  127.90 PLN 149.90 PLN
Wojna o Pierścień: Wojownicy Śródziemia
  186.90 PLN 219.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Kiedy myślisz o wielkiej bitwie pod Pelennorem, nie zapomnij o bitwach w Dale i męstwie Ludu Durina. Pomyśl, co mogło być. Smoczy ogień i dzikie miecze w Eriadorze, noc w Rivendell.

Tak ważna, zdaniem Gandalfa, była obrona Północy w czasie Wojny o Pierścień. Leczy co by się stało, gdyby to Wolne Ludy poniosły porażkę w Bitwie Pięciu Armii, a Dáin nigdy nie został Królem pod Górą? Co gdyby Krasnoludy z Żelaznych Wzgórz stały się jedynie rozproszoną garstką, prowadzącą mozolną walkę w obronie swych domostw? Co gdyby Dale nigdy nie zostało odbudowane? Rozgrywka w Wojnę o Pierścień, zakłada zgodny z „historią” wynik Bitwy Pięciu Armii. Wolne Ludy zwyciężyły, Erebor i Dale zostały odbudowane, większość krasnoludów z Żelaznych Wzgórz przeniosło się do Królestwa pod Górą, zaś krainy północy dobrze prosperują pod mądrymi rządami Dáina, Barda, a później Branda – jego syna. Los Ereboru oferuje możliwość rozegrania Wojny o Pierścień w sytuacji, kiedy to gracz kierujący Cieniem wygra w Bitwie Pięciu Armii. Historia potoczyłaby się wówczas zupełnie inaczej. Orkowie zajęliby Samotną Górę i założyli w niej twierdzę. Krasnoludy nadal pozostałyby w Żelaznych Wzgórzach, bez większej szansy na rozkwit. W efekcie wojennej zawieruchy Miasto na Jeziorze przestałoby istnieć, zaś królestwo Dale nigdy nie zostałoby odbudowane, i pozostało w ruinie. Jak bardzo Los Ereboru wpłynie na przebieg Wojny o Pierścień? Przekonajcie się sami, rozgrywając ten wariant.