Obrazek gra planszowa Wojna o Pierścień: Los Ereboru
Galakta

-11%

Cena nowej
  35.90 PLN 39.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 35.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

600 PP (Arena Albionu)
  99.00 PLN 240.00 PLN
Terrorscape: Dziki Instynkt
Brak
  119.90 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Wojnie o Pierścień >>
Producent
Galakta
Seria
Wojnie o Pierścień
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kategorie świat
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902259206545
Numer katalogowy
7155
Mechanika
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 150 do 180 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2024
Autor
Roberto Di Meglio
Nazwa oryginalna
War of the Ring: The Fate of Erebor
Ocena na BGG
8.40
Poziom trudności
4.00 na 5
Pudełko zawiera
4 nakładane na planszę kafelki: Kafelek Twierdzy Ereboru (jako twierdzy Cienia) / Kafel Losu Ereboru. — Dwa kafelki miast (do wykorzystania w opcjonalnym wariancie Nowych Miast)
8 alternatywnych kart
Pudełko 17 x 24 x 1 cm
Pudełko wymiary
17 x 24 x 1 cm
Waga około
100 g
Wojna o Pierścień 2.edycja
  379.90 PLN 439.90 PLN
Wojna o Pierścień: Drzewiec
  10.90 PLN 11.90 PLN
Wojna o Pierścień: Los Ereboru
  35.90 PLN 39.90 PLN
Wojna o Pierścień: Panowie Śródziemia
  127.90 PLN 149.90 PLN
Wojna o Pierścień: Wojownicy Śródziemia
  186.90 PLN 219.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Kiedy myślisz o wielkiej bitwie pod Pelennorem, nie zapomnij o bitwach w Dale i męstwie Ludu Durina. Pomyśl, co mogło być. Smoczy ogień i dzikie miecze w Eriadorze, noc w Rivendell.

Tak ważna, zdaniem Gandalfa, była obrona Północy w czasie Wojny o Pierścień. Leczy co by się stało, gdyby to Wolne Ludy poniosły porażkę w Bitwie Pięciu Armii, a Dáin nigdy nie został Królem pod Górą? Co gdyby Krasnoludy z Żelaznych Wzgórz stały się jedynie rozproszoną garstką, prowadzącą mozolną walkę w obronie swych domostw? Co gdyby Dale nigdy nie zostało odbudowane? Rozgrywka w Wojnę o Pierścień, zakłada zgodny z „historią” wynik Bitwy Pięciu Armii. Wolne Ludy zwyciężyły, Erebor i Dale zostały odbudowane, większość krasnoludów z Żelaznych Wzgórz przeniosło się do Królestwa pod Górą, zaś krainy północy dobrze prosperują pod mądrymi rządami Dáina, Barda, a później Branda – jego syna. Los Ereboru oferuje możliwość rozegrania Wojny o Pierścień w sytuacji, kiedy to gracz kierujący Cieniem wygra w Bitwie Pięciu Armii. Historia potoczyłaby się wówczas zupełnie inaczej. Orkowie zajęliby Samotną Górę i założyli w niej twierdzę. Krasnoludy nadal pozostałyby w Żelaznych Wzgórzach, bez większej szansy na rozkwit. W efekcie wojennej zawieruchy Miasto na Jeziorze przestałoby istnieć, zaś królestwo Dale nigdy nie zostałoby odbudowane, i pozostało w ruinie. Jak bardzo Los Ereboru wpłynie na przebieg Wojny o Pierścień? Przekonajcie się sami, rozgrywając ten wariant.