Obrazek gra planszowa Wędrujące wieże
Rebel

-24%

Cena nowej
  129.90 PLN 169.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 129.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Wędrujące wieże Wędrujące wieże Wędrujące wieże Wędrujące wieże Wędrujące wieże Wędrujące wieże
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 6

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Monopoly Vikings (edycja polska)
  69.90 PLN 79.99 PLN
Kapitan Nauka. Bazgraki i dinozaury 3-6 lat
Brak
  17.00 PLN 25.00 PLN
Detektywistyczne historie
Brak
  34.90 PLN 45.00 PLN
Dinokalipsa: Dodatek dla 5-6 graczy
Brak
  57.90 PLN 79.95 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

rodzinne (familijne)

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
pamięciowe (Memory)
Kod producenta
5902650619043
Numer katalogowy
8759
Mechanika
kooperacja (Cooperative Game)
układanie i równoważenie (Stacking and Balancing)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zapamiętywanie (Memory)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2024
Autor
Michael Kiesling, Wolfgang Kramer
Nazwa oryginalna
Wandering Towers
Ocena na BGG
7.29
Pozycja na BGG
2528
Poziom trudności
1.63 na 5
Pudełko zawiera
4 części toru ruchu
9 wież
zamek kruków
8 płytek czarów
36 żetonów kolb
30 pionków czarodziejów
90 kart ruchu
kość
znacznik pierwszego gracza
instrukcja
Pudełko 23 x 33.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
23 x 33.5 x 7.5 cm
Waga około
1.17 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Kto pierwszy w zamku, ten mistrz!

Każdego roku uczniowie szkoły magii w Kruczym Królestwie demonstrują swoje umiejętności. W ramach egzaminu końcowego młodzi adepci muszą dotrzeć do legendarnego zamku kruków. Droga usiana jest jednak licznymi niespodziankami i wieloma pułapkami. Tylko ci, którzy opanowali subtelną sztukę warzenia eliksirów oraz potrafią poruszać się po wędrujących wieżach i skutecznie rzucają zaklęcia, ukończą szkołę z wyróżnieniem.

W grze Wędrujące wieże poprowadzisz młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. Gdy gracz uwięzi innego czarodzieja w wieży, jego kolba w magiczny sposób napełnia się eliksirem. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.

Na czym to polega?

  1. Podczas rozgrywki uczestnicy starają się jak najszybciej umieścić wszystkich swoich czarodziejów w zamku kruków. Aby tego dokonać, będą poruszali się po okręgu: samodzielnie lub wykorzystując tytułowe wieże.
  2. W swojej turze uczestnik zagrywa dwie karty ruchu z ręki i rozpatruje ich efekty. W zależności od tego, jakie karty wybierze, będzie mógł przemieścić swój widoczny pionek czarodzieja lub dowolną wieżę o liczbę pól wskazaną na karcie. 
  3. Jeśli ruch wieży zakończy się na polu albo na wieży z pionkami czarodziejów, zostają oni uwięzieni. Gracz, który uwięził w ten sposób jednego albo więcej czarodziejów, napełnia jedną ze swoich pustych kolb magicznym eliksirem.
  4. Eliksiry to niezwykle potężne substancje, które pozwalają na rzucanie czarów. W zależności od trybu gry dostępne są różne ich warianty, pozwalające dodatkowo przemieszczać czarodziejów lub wieże, zamieniać ich miejscami itp. Odpowiednio użyte, mogą znacząco pomóc nam w jak najszybszym dostaniu się do zamku, jednak liczba eliksirów, które możemy wykorzystać, jest mocno ograniczona! 
  5. Gra kończy się w momencie, gdy ktoś napełni wszystkie kolby magicznym eliksirem i umieści swojego ostatniego czarodzieja w zamku kruków. Mamy zatem do czynienia ze sprytnym wyścigiem, w którym nieustannie przeszkadzamy sobie nawzajem.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To ciekawy przykład tytułu, który jest na tyle przystępny i prosty, że nadaje się do rozgrywek z dziećmi, a jednocześnie umożliwia budowanie bardziej zaawansowanych strategii i kombinowanie, które z pewnością pokochają wytrawni gracze.
  • Podczas gry wielokrotnie będziemy musieli zapamiętać, gdzie został uwięziony nasz pionek, a zmieniająca się nieustannie sytuacja na planszy wcale nam tego nie ułatwi. Wędrujące wieże zmuszą nas zatem do utrzymania uwagi i bacznego obserwowania poczynań przeciwników.
  • Dodawanie do gry kolejnych zaklęć do wyboru otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości strategiczne. Nie tylko będziemy mogli jeszcze lepiej optymalizować swoje ruchy, ale też trudniej będzie nam przewidzieć możliwie decyzje przeciwników.
  • Instrukcja opisuje interesujący wariant drużynowy oraz specjalne zasady dla zaawansowanych, które uczynią grę jeszcze bardziej strategiczną!