- Producent
- MUDUKO
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kategorie świat
- karciane (Card Game)
- Kod producenta
- 5904262953768
- Numer katalogowy
- 6824
- Mechanika
- meldowanie (dla kart) (Melding and Splaying)
rozstrzyganie konfliktów kartami (Card Play Conflict Resolution)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie zestawów (Set Collection)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 8
lat
- Liczba graczy
-
od 2 do 2
osób
- Czas gry
-
od 20 do 20
min.
- Rok premiery
-
1999
- Rok wydania
-
2024
- Autor
-
Reiner Knizia
- Nazwa oryginalna
-
Schotten Totten
- Ocena na BGG
-
7.33
- Pozycja na BGG
-
400
- Poziom trudności
-
1.72
na 5
- Pudełko zawiera
-
64 karty
9 żetonów polan
2 pomoce gracza
instrukcja
- Pudełko wymiary
- 14 x 21.5 x 4 cm
- Waga około
- 330 g
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Puszczą.
Ta wiekowa kraina zamieszkiwana jest przez najodważniejsze i najbardziej waleczne zwierzęta na świecie. Co pięć lat wybierany jest jej Król. Mieszkańcy potrzebują mądrego i odważnego władcy. Kto nim będzie, zostanie ustalone w tradycyjnym Wielkim Pojedynku.
Dwóch najwybitniejszych taktyków stoczy ze sobą bezkrwawy bój.
W grze wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
W grze dostępne są 3 warianty rozgrywki:
- ,,Długi pojedynek
- ,,Jednostki specjalne"
- ,,Śpiesz się powoli"
Spór o Bór to polskie wydanie gry Schotten Totten - jednej z najlepszych dwuosobowych gier wszechczasów.
Ekspresowa wersja zasad:
- Wybierz kartę zwierzęcia i umieść ją po swojej stronie na wybranym żetonie polany
- Z kart twórz formacje, tak aby były silniejsze od tych, które układa przeciwnik
- Wygrywa gracz, który albo zdobędzie kontrole nad 5 dowolnymi polanami albo 3 polanami przyległymi do siebie