Obrazek gra planszowa Pory Roku (Seasons)
Rebel

-24%

Cena nowej
  129.90 PLN 169.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 129.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons) Pory Roku (Seasons)
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Ryzykanci
  38.90 PLN 59.90 PLN
Mali Epiccy Wikingowie
  102.00 PLN 119.90 PLN
Tajemnicze Domostwo: Sekretne Podszepty
Brak
  52.90 PLN 109.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Pory Roku (Seasons) >>
Powiązane: Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
Producent
Rebel
Seria
Pory Roku (Seasons)
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

fantasy

karciane

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
karciane (Card Game)
Kod producenta
3558380015352
Numer katalogowy
703
Mechanika
dobieranie (Drafting)
punkty zwycięstwa jako zasób (Victory Points as a Resource)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
wybieranie kart (Card Drafting)
zabieranie (negatywna interakcja) (Take That)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 60 min.
Edycja
1
Rok premiery
2012
Rok wydania
2021
Autor
Régis Bonnessée
Nazwa oryginalna
Seasons
Ocena na BGG
7.39
Pozycja na BGG
246
Poziom trudności
2.78 na 5
Pudełko zawiera
1 plansza
1 tor kryształów
1 znacznik rundy
1 znacznik pory roku
4 plansze graczy
8 żetonów biblioteki
16 znaczników czarnoksiężników
20 kości pór roku
40 zaawansowanych kart mocy
60 podstawowych kart mocy
64 żetony energii
Pudełko 29 x 29 x 8 cm
Pudełko wymiary
29 x 29 x 8 cm
Waga około
1.19 kg
Pory Roku (Seasons)
Pory Roku (Seasons) samodzielna
  129.90 PLN 169.95 PLN
Pory Roku: Zaczarowane Królestwo
  75.90 PLN 89.95 PLN
Pory Roku: Ścieżka Przeznaczenia
  63.90 PLN 89.95 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 100
  7.90 PLN 9.90 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 100
  12.90 PLN 14.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Do królestwa Xidit przybywają najpotężniejsi czarodzieje!

Spotkają się w sercu lasu Argos by wziąć udział w legendarnym turnieju o tytuł Arcymaga! Nie liczy się tutaj brutalna siła, śmiercionośne zaklęcia czy pogrążenia przeciwnika. Żeby wygrać uczestnicy muszą wykazać się prawdziwym kunsztem magicznym. Czarodzieje wystawiają się przez trzy lata na działanie pór roku i próbują jak najlepiej potrafią wykorzystać potencjał drzemiący w zmieniającej się pogodzie.

„Pory Roku (Seasons)” to szybka gra karciano-kościana dla dwóch do czterech graczy wydana w magicznym, wręcz bajkowym klimacie. Rozgrywka dzieli się na dwa etapy. Pierwszy to Preludium podczas którego uczestnicy wybierają po 9 kart mocy, pomogą one magom w trakcie Turnieju. Następnie z tych 9 kart wybiera się jedną, a pozostałe przekazuje graczowi po lewej. Z otrzymanych kart (od gracza po prawej) dobieramy kolejną i te które zostały znowu przekazujemy dalej. Czynność powtarzamy do momentu, aż w ten sposób zgromadzimy 9 kart. Teraz otrzymane karty dzielimy na 3 grupy, tak, by na każdy rok turnieju przypadały 3 karty mocy- na powstałe stosiki kładziemy żetony roku drugiego i trzeciego.

Drugi etap gry „Pory Roku (Seasons)” to Turniej. Na środku stołu kładziemy tor punktacji (symbolizuje posiadaną liczbę kryształów) oraz kalendarz odmierzający upływ czasu. Jeden czarny znacznik kładziemy na polu „Rok I”, a drugi na „Miesiąc I”. Obok planszy tworzymy bank energii, ze wszystkich żetonów energii (każdego żywiołu) i stos kart dobieranych uformowany z kart odrzuconych podczas Preludium. Teraz najmłodszy gracz rozpoczyna turniej Pór Roku! Rzuca kośćmi w kolorze panującej pory roku (w ilości o 1 większej od liczby graczy) i wybiera z nich jedną. Potem w kolejności gracze wybierają po kostce dla siebie, tak by na koniec została tylko jedna. Kostki określają akcje jakie czarodziej może wykonać (dostrajając się do pory roku). Symbolami oznaczono jaki żywioł udało się czarodziejowi okiełznać i ile żetonów energii żywiołu dostanie. Możliwe jest też wylosowanie przemiany posiadanej energii w kryształy (czyli punktów zwycięstwa), bezpośrednie zdobycie tych kryształów lub dociągnięcie karty mocy. Kostki mogą też zwiększać Moc maga pozwalając mu przywołać (wyłożyć na stół) kartę, oczywiście po spożytkowaniu żetonów energii wymaganych przez kartę. W jednej turze można wyłożyć i wykorzystać dowolność ilość akcji i kart byle by mag dysponował odpowiednią ilością żetonów energii. Zastanów się więc czy korzystniej Ci aktywować karty czy może przeistoczyć energię w kryształy? Wygra ten, kto po upływie trzeciego roku zgromadzi ich najwięcej! Kostka która po została pokazuje o ile miesięcy przesunie się znacznik na planszy kalendarza.

Przepiękne, szczegółowe ilustracje i klimat gry pozwalają oderwać się od szarej rzeczywistości. Szybka rozgrywka, przystępne zasady sprawią, że gra sprawi radość i starszym i młodszym. Chociaż „Pory Roku (Seasons)” nie doczekały się jeszcze rozszerzeń w języku polskim, dla każdego fana, dostępne są w języku angielskim.