- Producent
- Lucrum Games
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kategorie świat
- fantastyczno naukowe (Science Fiction)
karciane (Card Game)
- Kod producenta
- 5904305400143
- Numer katalogowy
- 7328
- Mechanika
- budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
kooperacja (Cooperative Game)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
sześcienna wieża (Cube Tower)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zmienny start (Variable Set-up)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 12
lat
- Liczba graczy
-
od 1 do 4
osób
- Czas gry
-
od 60 do 60
min.
- Rok premiery
-
2020
- Rok wydania
-
2022
- Autor
-
Maxime Rambourg
- Nazwa oryginalna
-
The LOOP
- Ocena na BGG
-
7.85
- Pozycja na BGG
-
1053
- Poziom trudności
-
2.75
na 5
- Pudełko zawiera
-
1 plansza czasoprzestrzeni
1 plansza kwatery głównej
1 model machiny dra Fuksa
5 drewnianych pionków agentów
100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
65 akrylowych kostek (30 ch, 30 ch, 5 ch)
10 kafli sabotażu
3 kafle wiru
8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
1 woreczek
1 broszura operacyjna
1 karta z zasadami gry solo
instrukcja
- Pudełko wymiary
- 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
- Waga około
- 1.5 kg
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Pętla to zakręcona gra kooperacyjna, w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Wcielcie się w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie. Zdobywajcie potężne artefakty, powstrzymajcie wszechobecne duplikaty doktora i dokonajcie sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie możliwości zapewniane przez karty i mistrzowsko opanujcie zasady Pętli, poprzez łączenie ich efektów w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie czujni, ponieważ Dr nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom.
Waszym wspólnym celem jest pokonanie dra Fuksa. W naszej Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks naruszy wszechświat do tego stopnia, że to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, generując nowe duplikaty i wyrwy w czasoprzestrzeni. Gdy w jakiejś erze pojawi się za dużo wyrw, pojawia się tam wir... A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata. Mądrze wykorzystajcie potężne artefakty i powstrzymajcie machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!