Obrazek gra planszowa Pentanque w etui
Tactic

-14%

Cena nowej
  149.90 PLN 172.40 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 149.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Pentanque w etui Pentanque w etui Pentanque w etui

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Smart Games. Kotełki
  69.90 PLN 74.99 PLN
Park Marzeń
  134.90 PLN 179.95 PLN
Producent
Tactic
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

plenerowe

rodzinne (familijne)

zręcznościowe

Kod producenta
6416739563206
Numer katalogowy
9442
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Pudełko zawiera
etui
6 stalowych kul (średnica 70 mm, waga 0,7 kg)
1 drewniana kulka (średnica 30 mm, waga 0,1 kg)
instrukcja
Pudełko 15 x 23 x 7 cm
Pudełko wymiary
15 x 23 x 7 cm
Waga około
4.56 kg
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Boule/Petanque to klasyczna francuska gra outdoorowa. Wyceluj, rzuć precyzyjnie i pozwól piłce lecieć w kierunku drewnianej kulki/świnki! o Wysokiej jakości zestaw do gry w petanque w stylowym drewnianym pudełku. Łatwy do noszenia. Zawartość: 6 niklowanych kulek petanque, drewniana kulka i miarka. Rozmiar kuli 73 mm, 720 g.

Zasady gry w boule:

1. Przeciwko sobie grają dwie drużyny. Składać się mogą z dwóch lub trzech graczy, mogą również współzawodniczyć dwie osoby.

2. Drużynę rozpoczynającą rozgrywkę wybiera się poprzez rzut monetą. Jeden z graczy zwycięskiej drużyny wybiera miejsce rzutów i rysuje na ziemi okrągo średnicy 35-50 centymetrów.

3. Pierwszy gracz, stojąc obiema nogami w narysowanym okręgu, rzuca "świnkę", czyli małą drewnianą kulkę, na odległość od 6 do 10 metrów.

4. Grę rozpoczyna zawodnik z drużyny, która rzuciła "świnkę", próbując umieścić swoją kulę jak najbliżej "świnki".

5. Następnie jeden z graczy drużyny przeciwnej rozgrywa swoją kulę, mając do wyboru trzy możliwości: celuje jak najbliżej "świnki"; celuje w kulę przeciwnika, próbując ją wybić; stara się przesunąć "świnkę" tak, by oddalić ją od kuli przeciwnika.

6. Jeśli po rzucie jego kula znajduje się najbliżej "świnki", to następny rzut należy do drużyny przeciwnej. Jeśli natomiast zawodnikowi nie udało się umieścić kuli najbliżej "świnki", to jego drużyna gra do momentu, kiedy jej kula znajdzie się najbliżej "świnki" lub do wyczerpania wszystkich swoich kul.

7. Jeżeli jedna drużyna nie ma już kul, to druga drużyna rozgrywa wszystkie kule, które jej pozostały w grze.

8. Po wyrzuceniu wszystkich kul obu drużyn następuje koniec pierwszej rozgrywki. Punkty zdobywa tylko jedna drużyna, w zależności od tego, ile kul ma bliżej "świnki" od kul przeciwnika, a więc możliwe jest zdobycie od 1 do 6 punktów. Koniec partii następuje wtedy, gdy którakolwiek z drużyn zdobędzie 13 punktów.