Obrazek gra planszowa Pax Pamir 2ed.
Galakta

-15%

Cena nowej
  359.90 PLN 419.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 359.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt w przedsprzedaży
Dodaj do koszyka

Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 12

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Baśniowa Gospoda
Brak
  85.00 PLN 189.95 PLN
Two Heirs
Brak
  129.90 PLN 139.99 PLN
Cobi 24516. Trabant 601 Deluxe
Brak
  55.90 PLN 59.99 PLN
Mysterium (edycja polska)
Brak
  129.90 PLN 189.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Pax Pamir >>
Powiązane: Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
Producent
Galakta
Seria
Pax Pamir
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 1 osoby

ekonomiczne

strategiczne

szpiedzy i tajni agenci

Kategorie świat
edukacyjne (Educational)
ekonomiczne (Economic)
negocjacyjne (Negotiation)
polityczne (Political)
post-napoleońskie (Post-Napoleonic)
szpiegowskie (Spies/Secret Agents)
Kod producenta
5902259206217
Numer katalogowy
6868
Mechanika
aukcja: holenderska (Auction: Dutch)
negocjacja (Negotiation)
oznakowania (Tags)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
punkty akcji (Action Points)
punkty i czyszczenie (Score-and-Reset Game)
ruch obszarowy (Area Movement)
symulacja (Simulation)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
wybieranie kart (Card Drafting)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zwiększanie wartość niewybranych zasobów (Increase Value of Unchosen Resources)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 1 do 5 osób
Czas gry
od 45 do 120 min.
Rok premiery
2019
Rok wydania
2024
Autor
Cole Wehrle
Nazwa oryginalna
Pax Pamir: Second Edition
Ocena na BGG
8.36
Pozycja na BGG
47
Poziom trudności
3.82 na 5
Pudełko zawiera
Mapa
Piony sojuszy (36)
Znaczniki (55)
Pieniądze (36)
Karty wydarzeń (16)
karty dworu (100)
karty Wachanu (24 karty SI) 2 karty pomocy
żetony władzy
żetony władzy
plansze graczy
tarcze lojalności
znacznik preferowanego aspektu
Pudełko 23.5 x 30 x 6.5 cm
Pudełko wymiary
23.5 x 30 x 6.5 cm
Waga około
1.99 kg
Pax Pamir 2ed.
Pax Pamir 2ed. samodzielna
  359.90 PLN 419.90 PLN
Pax Pamir: Zestaw metalowych monet wraz z woreczkiem
  69.90 PLN 74.90 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 142
  7.90 PLN 9.90 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 142
  12.90 PLN 14.95 PLN
Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 142
  8.95 PLN 10.95 PLN
Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 142
  10.90 PLN 13.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Pax Pamir gracze wcielają się w dziewiętnastowiecznych przywódców afgańskich próbujących wykuć nowe państwo po upadku imperium Durrani. Historia często nazywa ten okres „Wielką Grą” ze względu na rolę, jaką odegrali Europejczycy, którzy próbowali wykorzystać Azję Środkową jako arenę dla własnej rywalizacji. W grze te imperia są postrzegane ściśle z perspektywy Afgańczyków, którzy próbowali manipulować wtrącającymi się ferengi, czyli obcokrajowcami do własnych celów.

To gra dla 1-5 graczy, którzy wcielą się w role przywódców i będą budować sojusze z trzema wielkimi stronnictwami: Rosjanami, Brytyjczykami i Afgańczykami. Aby to zrobić, będą musieli pozyskać licznych sojuszników, wysyłać szpiegów, zakładać osady na nowych terenach i poszerzać swoją władzę! Zwycięży gracz, któremu uda się zdobyć największe wpływy w zwycięskim stronnictwie.