Obrazek gra planszowa Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię
Portal

-32%

Cena nowej
  81.90 PLN 119.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 81.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 7

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Dziennik 29: Zapomnienie
Brak
  24.90 PLN 39.99 PLN
Rój (Hive): Komar (The Mosquito)
Brak
  28.00 PLN 39.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Osadnicy: Narodziny Imperium >>
Powiązane: Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
Producent
Portal
Seria
Osadnicy: Narodziny Imperium
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kategorie świat
budowa miasta (City Building)
cywilizacyjne (Civilization)
karciane (Card Game)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
starożytność (Ancient)
Kod producenta
5902560383300
Numer katalogowy
6053
Mechanika
dobieranie (Drafting)
kontrakty (Contracts)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
wybieranie kart (Card Drafting)
zabieranie (negatywna interakcja) (Take That)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 45 do 90 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2022
Autor
Joanna Kijanka
Nazwa oryginalna
Imperial Settlers: Rise of the Empire
Ocena na BGG
7.62
Poziom trudności
2.33 na 5
Pudełko zawiera
55 Kart Prowicji
66 Kart Wynalazków
42 Kart Celów
4 Znaczniki Celów Ekonomicznych i Administracyjnych
4 Znaczniki Celów Militarnych i Dyplomatycznych
4 Znaczniki Celów Naukowych i Kulturalnych
8 Żetonów Gołębicy
8 Żetonów Łapówki
8 Żetonów Pracusia
Żetonów Muru
16 Arkuszy Starożytności
16 Arkuszy Średniowiecza
16 Arkuszy Rewolucji Przemysłowej
1 Instrukcja
Pudełko 25 x 25 x 6 cm
Pudełko wymiary
25 x 25 x 6 cm
Waga około
880 g
Osadnicy: Narodziny Imperium
  114.94 PLN 149.00 PLN
Osadnicy: Wykreślane Imperium
  54.90 PLN 79.95 PLN
Osadnicy: Amazonki
  62.90 PLN 95.00 PLN
Osadnicy: Atlantydzi
  63.00 PLN 86.00 PLN
Osadnicy: Aztekowie
  62.90 PLN 89.00 PLN
Osadnicy: Chłopcy idą na wojnę
  32.00 PLN 49.95 PLN
Osadnicy: Każdy potrzebuje przyjaciela
  35.90 PLN 45.00 PLN
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię
  81.90 PLN 119.95 PLN
Osadnicy: Trzej Przyjaciele z Boiska
  32.00 PLN 46.00 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 163
  7.90 PLN 9.90 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 163
  12.90 PLN 14.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, dążyć do wprowadzenia uniwersum Osadników do czasów współczesnych!


W trakcie gry Imperia rozwijają się pod względem militarnym, ekonomicznym i kulturowym, a gracze ścigają się w osiąganiu różnorodnych celów.
 Bycie pierwszym, który osiągnie te cele, jest kluczowe dla rozkwitu Imperium. Na koniec każdej gry kampanii, gracze awansują na torach związanych z osiągniętymi celami. Inwestują również w nowe wynalazki i dołączają do swojego Imperium nowo podbite prowincje. Gdy gracz osiągnie koniec ścieżki postępu, jego Imperium wkracza w nową erę, która daje mu dostęp do nowych imponujących wynalazków i umiejętności, ale jak zawsze, wiąże się też z pewnymi kosztami postępu - po wejściu w nową erę gracz traci wszystkie podbite dotąd prowincje.