Obrazek gra planszowa Małe Epickie Wyprawy
Galakta

-11%

Cena nowej
  106.90 PLN 119.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 106.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Małe Epickie Wyprawy Małe Epickie Wyprawy
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 8

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
  29.99 PLN 39.95 PLN
Pory Roku: Zaczarowane Królestwo
  75.90 PLN 89.95 PLN
Thorgal. Młodzieńcze lata. Tom 7. Sinozęby
Brak
  16.90 PLN 22.99 PLN
Rocketmen: Neoprenowa mata (67 x 67 cm)
Brak
  99.90 PLN 159.95 PLN
Powiązane: Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
Producent
Galakta
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

przygodowe (RPG)

strategiczne

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
komputerowe (Video Game Theme)
przygodowe (Adventure)
Kod producenta
5902259207412
Numer katalogowy
8431
Mechanika
plansza modułowa (Modular Board)
ruch obszarowy (Area Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
zarządzanie losem (Push Your Luck)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 60 min.
Rok premiery
2017
Rok wydania
2023
Autor
Scott Almes
Nazwa oryginalna
Tiny Epic Quest
Ocena na BGG
6.99
Pozycja na BGG
942
Poziom trudności
2.68 na 5
Pudełko zawiera
4 arkusze graczy
17 kart mapy
1 arkusz magii
1 znacznik magii
1 arkusz rund
1 znacznik rundy
24 karty wypraw
4 karty przygód
5 kart ruchu
5 kości przygód
16 żetonów goblinów
12 bohaterów (ITEMeeplesTM)
4 znaczniki zaklęć
4 znaczniki zdrowia
4 znaczniki mocy
12 legendarnych przedmiotów
12 skarbów (przedmioty)
1 znacznik pierwszego gracza
1 stojak na przedmioty (złożony z 3 części)
4 znaczniki maks. zdrowia
4 znaczniki maks. mocy
Pudełko 12 x 18 x 4 cm
Pudełko wymiary
12 x 18 x 4 cm
Waga około
410 g
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 33
  7.90 PLN 9.90 PLN
Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 33
  8.95 PLN 10.95 PLN
Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 33
  10.90 PLN 13.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!

Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa do końca piątej rundy. Punkty zwycięstwa zdobywa się za realizowanie wypraw, pokonywanie goblinów, naukę zaklęć i zdobywanie legendarnych przedmiotów. Każda runda składa się z dwóch faz: Dnia oraz Nocy.
Za Dnia gracze podróżują po krainie na kilka różnych sposobów, realizując przy tym wyprawy, wspomagając się zbawiennymi efektami grzybnych pieczar, czy przygotowując się do przeszukiwania świątyń, nauki zaklęć przy megalitach lub też walki z wyłaniającymi się z portali goblinami.
W Nocy gracze, polegając na szczęściu, próbują rozpatrzeć działania, do których przygotowali się za Dnia. W tym celu będą kolejno rzucać kośćmi przygód, wspólnie rozpatrując ich wyniki i licząc na uśmiech losu. Jeśli jednak nie zdecydują się
na odpoczynek w odpowiednim momencie, ryzykują utratę wszelkich postępów poczynionych w danej rundzie. Po pięciu rundach gra dobiega końca i gracze podliczają swoje punkty zwycięstwa.

Zwycięża gracz, który zdobył ich najwięcej!