Obrazek gra planszowa Magiczny Labirynt
G3

-26%

Cena nowej
  102.90 PLN 139.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 102.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Magiczny Labirynt Magiczny Labirynt Magiczny Labirynt Magiczny Labirynt Magiczny Labirynt
Hra roku - gra roku (Czechy) Hra roku - gra rokuSpiel des Jahres - gra roku (Niemcy) Kinderspiel des Jahres - gra dla dzieci Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 11

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Horror w Arkham LCG: W Głąb Wiru
Brak
  63.90 PLN 74.90 PLN
Dobry Rok
Brak
  138.90 PLN 229.90 PLN
Producent
G3
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

fantasy

labirynt

memo (memory)

rodzinne (familijne)

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
labirynt (Maze)
pamięciowe (Memory)
Kod producenta
5902020445524
Numer katalogowy
1749
Mechanika
budowanie sieci i tras (Network and Route Building)
ruch po polach (Grid Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
rzuć / obróć i ruszaj (Roll / Spin and Move)
zapamiętywanie (Memory)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 20 do 30 min.
Rok premiery
2009
Rok wydania
2024
Autor
Dirk Baumann
Nazwa oryginalna
The Magic Labyrinth
Ocena na BGG
6.82
Pozycja na BGG
1149
Poziom trudności
1.23 na 5
Pudełko zawiera
Piętrową planszę
24 drewniane ściany
24 żetony z magicznymi symbolami
1 płócienny woreczek
1 kostka
4 figurki magików
4 metalowe kulki
Instrukcję
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7 cm
Waga około
872 g
Hra roku - gra roku (Czechy)
Hra roku - gra roku (Czechy) (Hra roku - gra roku)
2014 (miejsce 1)
Spiel des Jahres - gra roku (Niemcy)
Spiel des Jahres - gra roku (Niemcy) (Kinderspiel des Jahres - gra dla dzieci)
2009 (miejsce 1)
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.
Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany.
Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym.
Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy.
Uczy logicznego myślenia.
Rozwija wyobraźnię przestrzenną.
Trenuje koncentrację i poprawia pamięć.