Obrazek gra planszowa Księga Zaklęć
Rebel

-26%

Cena nowej
  126.90 PLN 169.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 126.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Azul (edycja polska)
  179.90 PLN 229.95 PLN
7 Cudów Świata: Budowle
  92.90 PLN 119.95 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

fantasy

karciane

zarządzanie ręką

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
Kod producenta
3558380112921
Numer katalogowy
8683
Mechanika
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 45 do 45 min.
Rok premiery
2023
Rok wydania
2023
Autor
Phil Walker-Harding
Nazwa oryginalna
SpellBook
Ocena na BGG
7.18
Pozycja na BGG
13048
Poziom trudności
2.00 na 5
Pudełko zawiera
84 karty zaklęć
105 żetonów materii
kafelek ołtarza
4 planszetki chowańców
4 karty pomocy gracza
sakiewka wiru
znacznik pierwszego gracza
tacka na odrzucone żetony
instrukcja
Pudełko 21.5 x 28 x 6 cm
Pudełko wymiary
21.5 x 28 x 6 cm
Waga około
940 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Zostań najznamienitszym magiem Wielkiego Rytuału!

Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! 

Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.

Na czym to polega?

  1. Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne elementy zwane materią. Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu. 
  2. Materii używamy, aby uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności zapewniają punkty. 
  3. Uczenie się nowych zaklęć zwiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swojej turze. Te potężne umiejętności pozwalają pozyskiwać dodatkową materię i manipulować nią na rozmaite sposoby, by skuteczniej osiągać cele. 
  4. Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona. Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Podczas zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji.
  • Karty zaklęć są oznaczone trzema poziomami. Zaleca się, by przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności między efektami.
  • Dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć możemy rozegrać setki unikalnych rozgrywek!