Obrazek gra planszowa Księga Zaklęć
Rebel

-26%

Cena nowej
  126.90 PLN 169.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 126.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć Księga Zaklęć
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Alarm w Muzeum
Brak
  25.90 PLN 44.95 PLN
Kaskadia (edycja polska)
  129.90 PLN 169.99 PLN
Patchwork: Polski Folklor
Brak
  84.99 PLN 109.95 PLN
Mistrz Baśni: Starter - Pierwsza Przygoda
Brak
  13.90 PLN 14.95 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

fantasy

karciane

zarządzanie ręką

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
Kod producenta
3558380112921
Numer katalogowy
8683
Mechanika
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 45 do 45 min.
Rok premiery
2023
Rok wydania
2023
Autor
Phil Walker-Harding
Nazwa oryginalna
SpellBook
Ocena na BGG
7.18
Pozycja na BGG
13048
Poziom trudności
2.00 na 5
Pudełko zawiera
84 karty zaklęć
105 żetonów materii
kafelek ołtarza
4 planszetki chowańców
4 karty pomocy gracza
sakiewka wiru
znacznik pierwszego gracza
tacka na odrzucone żetony
instrukcja
Pudełko 21.5 x 28 x 6 cm
Pudełko wymiary
21.5 x 28 x 6 cm
Waga około
940 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Zostań najznamienitszym magiem Wielkiego Rytuału!

Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! 

Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.

Na czym to polega?

  1. Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne elementy zwane materią. Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu. 
  2. Materii używamy, aby uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności zapewniają punkty. 
  3. Uczenie się nowych zaklęć zwiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swojej turze. Te potężne umiejętności pozwalają pozyskiwać dodatkową materię i manipulować nią na rozmaite sposoby, by skuteczniej osiągać cele. 
  4. Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona. Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Podczas zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji.
  • Karty zaklęć są oznaczone trzema poziomami. Zaleca się, by przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności między efektami.
  • Dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć możemy rozegrać setki unikalnych rozgrywek!