- Producent
- Lucky Duck Games
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kategorie świat
- dedukcyjne (Deduction)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
kryminały (Murder/Mystery)
przygodowe (Adventure)
- Kod producenta
- 752830309289
- Numer katalogowy
- 6866
- Mechanika
- kooperacja (Cooperative Game)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
opowiadanie / narracja (Storytelling)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 14
lat
- Liczba graczy
-
od 1 do 4
osób
- Czas gry
-
od 60 do 90
min.
- Rok premiery
-
2021
- Rok wydania
-
2021
- Autor
-
David Cicurel
- Nazwa oryginalna
-
Chronicles of Crime: 2400
- Ocena na BGG
-
8.40
- Pozycja na BGG
-
4007
- Poziom trudności
-
2.20
na 5
- Pudełko zawiera
-
40 kart postaci
38 kart kategorii dowodów rzeczowych
15 kart obiektów specjalnych
7 dwustronnych kart lokacji
1 karta lokacji startowej
4 karty implantów
1 plansza na implanty
1 karta kruka
1 plansza na dowody rzeczowe
instrukcja
- Pudełko wymiary
- 20 x 30 x 6 cm
- Waga około
- 630 g
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Wykorzystaj nowoczesne technologie w tropieniu przestępców!!
Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…
„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
W „Kronikach Zbrodni: 2400” bohaterka może używać cybernetycznych implantów oraz przenosić się do specjalnych lokacji w cyberprzestrzeni. Podczas rozmowy z awatarem, nigdy nie można być jednak pewnym kim jest ukrywająca się pod nim osoba. Akcje w wirtualnym świecie zużywają energię, którą bohaterka musi uzupełniać w lokacji startowej.