Obrazek gra planszowa Grzybobranie w zaczarowanym lesie
Granna

-14%

Cena nowej
  55.90 PLN 64.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 55.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Kojot
  33.90 PLN 49.95 PLN
Teotihuacan: Rozszerzenie 5. Gracz
  89.90 PLN 119.95 PLN
Króliczek Tosiek 32cm
Brak
  59.90 PLN
Producent
Granna
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

Kategorie świat
eksploracyjne (Exploration)
przygodowe (Adventure)
Kod producenta
5900221002164
Numer katalogowy
2857
Mechanika
rzucanie kostką (Dice Rolling)
rzuć / obróć i ruszaj (Roll / Spin and Move)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 4 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 20 do 30 min.
Rok premiery
1975
Rok wydania
2015
Autor
Granna
Nazwa oryginalna
Grzybobranie
Ocena na BGG
4.34
Pozycja na BGG
25806
Poziom trudności
1.00 na 5
Pudełko zawiera
plansza
25 grzybków
18 żetonów ze zwierzątkami
ściany chatki czarownicy
4 koszyki
4 pionki
kostka
instrukcja
Pudełko 26 x 26 x 8 cm
Pudełko wymiary
26 x 26 x 8 cm
Waga około
760 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Popularna gra w nowej szacie graficznej i bajkowej oprawie 3D, w trakcie której gracze wędrują po planszy i zbierają grzyby. Po drodze spotykają ich różne przygody.

Uwaga na muchomoryi złą wiedźmę! Napotkane zwierzątka będą miały wpływ na rozgrywkę. Zabierz koszyk i przeżyj swoją niezapomnianą przygodę.

Jak grać?

  1. Gracze poruszają się po lesie i zbierają grzyby. Uwaga na muchomory!
  2. Napotkane zwierzątka będą miały wpływ na rozgrywkę. Zarówno pozytywny, jak i negatywny.
  3. Wiedźma może porwać graczy do swojej chatki. Można wykupić się grzybkiem, lub spróbować szczęścia w rzucie kostką.
  4. Wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej grzybków!