Obrazek gra planszowa Era Innowacji
Portal

-26%

Cena nowej
  276.90 PLN 369.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 276.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Era Innowacji Era Innowacji Era Innowacji Era Innowacji Era Innowacji Era Innowacji Era Innowacji Era Innowacji Era Innowacji
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 8

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Rocketmen (edycja polska)
Brak
  124.90 PLN 179.95 PLN
Gloomhaven: Szczęki Lwa
Brak
  389.90 PLN
Zakochanie. Gra dla dwojga
Brak
  79.90 PLN 109.90 PLN
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

strategiczne

Kategorie świat
cywilizacyjne (Civilization)
fantasy (Fantasy)
rozbudowa terytorium (Territory Building)
Kod producenta
5902560388329
Numer katalogowy
9042
Mechanika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
budowanie sieci i tras (Network and Route Building)
dochód (Income)
heksy (Hexagon Grid)
kolejność tury: wyznaczona przez pasowanie (Turn Order: Pass Order)
kontrakty (Contracts)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
plansza modułowa (Modular Board)
punkty zwycięstwa jako zasób (Victory Points as a Resource)
zmienny start (Variable Set-up)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 5 osób
Czas gry
od 40 do 200 min.
Rok premiery
2023
Rok wydania
2024
Autor
Helge Ostertag
Nazwa oryginalna
Age of Innovation
Ocena na BGG
8.84
Pozycja na BGG
282
Poziom trudności
4.29 na 5
Pudełko zawiera
1 plansza Główna
1 plansza Kolejności Tury
1 plansza Nauki
7 dwuwarstwowych plansz Planowania
1 podstawowa plansza Innowacji
2 dodatkowe sekcje planszy Innowacji
12 planszetek Frakcji
48 żetonów Ksiąg
7 kart Planowania
56 żetonów Terenu
6 żetonów Akcji Księgi
63 drewnianych znaczników Warsztatów
28 drewnianych znaczników Gildii
7 drewnianych znaczników Pałacu
21 drewnianych znaczników Szkoły
7 drewnianych znaczników Uniwersytetu
49 drewnianych znaczników Uczonych
21 drewnianych znaczników Mostów
14 drewnianych znaczników Toru
35 drewnianych znaczników Stanu
7 drewnianych znaczników Kolejności Tury
65 drewnianych znaczników Mocy
8 drewnianych znaczników Pawilonów
75 neutralnych drewnianych znaczników
21 żetonów Miasta
ponad 290 różnych żetonów
Dodatkowy komplet komponentów do wariantu solo
Instrukcja do gry (24 str.)
Instrukcja do Automy (8 str.)
Pudełko 29.8 x 36.5 x 8.3 cm
Pudełko wymiary
29.8 x 36.5 x 8.3 cm
Waga około
3.46 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Rozwój, różnorodność, rywalizacja

Wkrocz jedną z 12 unikatowych frakcji na mapę, wznoś budynki, łącz je w miasta, rozwijaj naukę i zdolności swojego ludu w rozbudowanej, strategicznej grze euro, która stawia na rozwój, planowanie i mądrą ekspansję.


Era Innowacji - 3

Każda partia jest inna

12 asymetrycznych frakcji, a każda może zasiedlić jeden z 7 rodzajów terenu dający unikatową przewagę. Każda gra to nowa kombinacja frakcji, terenów i zdolności. To wręcz astronomiczna regrywalność!
Era Innowacji - 4

Mądra ekspansja

Droga do zwycięstwa wiedzie przez wznoszenie budynków i łączenie ich w miasta. Awansuj swoje budynki, by pozyskać cenne zasoby - narzędzia, uczonych, pieniądze - oraz zdolności.
Era Innowacji - 5

Budowle

Buduj szkoły, by awansować na torach nauki. Zbieraj księgi, by dokonywać postępu. Zbuduj pałac, by zdobyć nową, potężną zdolność. Warsztaty, gildie i uczelnie przełożą się na rozwój twojej kultury.
Era Innowacji - 6

Głęboka interakcja

Kontakt z frakcjami innych graczy ogranicza twój rozwój na mapie, ale też przynosi korzyści. W tej grze nie ma losowości - nieustanna interakcja między graczami kreuje zaskakujące sytuacje i wyzwania.