Obrazek gra planszowa Zero (nowa edycja)
MUDUKO

-45%

Cena nowej
  16.00 PLN 28.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 16.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Zero (nowa edycja) Zero (nowa edycja)
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

MLEM: Agencja kosmiczna
  104.99 PLN 139.95 PLN
Park Sawanna
Brak
  85.90 PLN 179.95 PLN
Wieczna Zima: Wielki Spływ
  104.94 PLN 119.95 PLN
Star Wars: Shatterpoint - Pakiet miarek
Brak
  53.00 PLN 69.95 PLN
Producent
MUDUKO
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

karciane

słowne i liczbowe

Kategorie świat
karciane (Card Game)
Kod producenta
5904262950507
Numer katalogowy
2243
Mechanika
wybieranie kart (Card Drafting)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 3 do 5 osób
Czas gry
od 15 do 25 min.
Rok premiery
1998
Rok wydania
2022
Autor
Reiner Knizia
Nazwa oryginalna
Zero Down
Ocena na BGG
6.47
Pozycja na BGG
4059
Poziom trudności
1.24 na 5
Pudełko zawiera
56 kart
instrukcja
Pudełko 10.5 x 11.5 x 3.5 cm
Pudełko wymiary
10.5 x 11.5 x 3.5 cm
Waga około
160 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Wszystko co najlepsze w klasycznych grach karcianych!

„Zero” to malutkie pudełeczko z serii Joker Line od wydawnictwa Trefl. Przeznaczona jest dla 3 do 5 graczy w wieku co najmniej 8 lat. Zasady są proste- jest to połączenie blefu, taktyki i obserwacji, przy manipulacji kartami. Banalna, a mimo to jest bardzo emocjonująca!

„Zero” rozpoczynamy od przetasowania talii i rozdania uczestnikom kart. Tworzą one tzw. „rękę” gracza. Na środku rozkładamy w rzędzie losowo dobrane karty. I tyle, możemy rozpoczynać. „Zero” przebiega w turach. Celem gry jest zdobycie jak najmniejszej liczby punktów- a najbardziej wartościowa jest kombinacja doskonała- tytułowe „Zero”. W swoim ruchu gracz może podmienić jedną ze swoich kart z tą leżącą na stole. Gdy stwierdzi, że uzyskał najlepszą z możliwych sekwencji psuje i pasuje. Gdy wszyscy postąpią w ten sposób- runda dobiega końca i podliczamy punkty.

„Zero” jest doskonałą propozycją na podróż. Niewielkie pudełeczko wygodnie mieści się w kieszeni, proste zasady pozwalają szybko wprowadzić nowych graczy, a emocje i kombinowanie z kartami bardzo wciąga! Sprawdź również inne produkty z podróżnej wersji Joker Line!