Obrazek gra planszowa Wojna w Krainie Czarów
Galakta

Cena nowej
  399.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 399.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Wojna w Krainie Czarów Wojna w Krainie Czarów Wojna w Krainie Czarów Wojna w Krainie Czarów Wojna w Krainie Czarów Wojna w Krainie Czarów Wojna w Krainie Czarów Wojna w Krainie Czarów Wojna w Krainie Czarów
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

CzuCzu Paluszkowe zabawy 15m+
  17.90 PLN 19.90 PLN
Świat Dinozaurów
Brak
  226.90 PLN 269.90 PLN
Opowiadanki
Brak
  35.90 PLN 79.95 PLN
Deep Madness (edycja polska)
Brak
  329.90 PLN 399.99 PLN
Powiązane: Koszulki Rebel (44x68 mm) Mini European 100 sztuk Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk Koszulki Rebel (70x120 mm) Tarot 100 sztuk
Producent
Galakta
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

strategiczne

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
Kod producenta
5902259207566
Numer katalogowy
9267
Mechanika
budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
rondel (Rondel)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
wybieranie kart (Card Drafting)
zarządzanie losem (Push Your Luck)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 45 do 125 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2024
Autor
Tim Eisner
Ocena na BGG
8.13
Pozycja na BGG
183
Poziom trudności
3.03 na 5
Pudełko zawiera
• 1 plansza Krainy Czarów
• 5 plansz frakcji
• 1 kość odłamków
• 254 żetonów
• 19 pionków i podstawek
• 1 instrukcja
• 1 karta pomocy
• 25 znaczników zamków
• 35 drewnianych
znaczników
• 40 odłamków
• 5 woreczków strunowych
60 dużych kart
(70 mm x 120 mm)
24 mieszkańców
Krainy Czarów
21 sprzymierzeńców
10 kart zdolności
sprzymierzeńców
5 kart pomocy gracza
• 50 standardowych kart
(63 mm x 88 mm)
30 zadań
20 zakładów
• 90 małych kart herbatki
(44 mm x 67 mm)
Pudełko 31.6 x 31.6 x 9.5 cm
Pudełko wymiary
31.6 x 31.6 x 9.5 cm
Waga około
3.14 kg
Koszulki Rebel (44x68 mm) Mini European 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 90
  8.00 PLN 9.90 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 50
  7.90 PLN 9.90 PLN
Koszulki Rebel (70x120 mm) Tarot 100 sztuk
liczba opakowań: 1
liczba pojedynczych sztuk: 60
  12.90 PLN 14.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Idealne połączenie mechanik kontroli terenu i budowania swojego worka w iście szalonym świecie! 

Lustro się roztrzaskało, szaleństwo mieszkańców udziela się wszystkim wokół, a Krainą Czarów wstrząsnęła wojna. Nim wszyscy rzucą się do boju, Alicja, Szalony Kapelusznik, Królowa Kier,  Dżabbersmok i Kot z Cheshire muszą skrzyknąć kogo tylko się da, jednocześnie zachowując pozory niewinności przy Obłąkanej Herbatce!

W grze Wojna w Krainie Czarów od 2 do 5 graczy wcieli się w role przywódców różnych frakcji, zaproszonych na herbatkę u Kapelusznika. Delektujcie się herbatką i tortem, gnając wokół stołu w pogoni za kartami, które posłużą do umacniania waszych armii, stawiania wież, wzmacniania waszego przywódcy i rekrutowania przeróżnych mieszkańców Krainy Czarów. Ale ostrożnie! Uważajcie przy tym na rozrzucone po całej krainie okruchy lustra. Kiedy wszystkie talerze zostaną już opędzlowane, Obłąkana Herbatka dobiega końca i rozpoczyna się wojna. Z pomocą zebranych wojsk walczcie w dobrze znanych zakamarkach Krainy Czarów, starając się dobierać jak najmniej żetonów szaleństwa – w przeciwnym razie stracicie swoich sojuszników, a tym samym szansę na zwycięstwo w potyczce.