- Producent
- Galakta
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kategorie świat
- fantasy (Fantasy)
- Kod producenta
- 5902259207566
- Numer katalogowy
- 9267
- Mechanika
- budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
rondel (Rondel)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
wybieranie kart (Card Drafting)
zarządzanie losem (Push Your Luck)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 14
lat
- Liczba graczy
-
od 2 do 5
osób
- Czas gry
-
od 45 do 125
min.
- Rok premiery
-
2022
- Rok wydania
-
2024
- Autor
-
Tim Eisner
- Ocena na BGG
-
8.13
- Pozycja na BGG
-
183
- Poziom trudności
-
3.03
na 5
- Pudełko zawiera
-
• 1 plansza Krainy Czarów
• 5 plansz frakcji
• 1 kość odłamków
• 254 żetonów
• 19 pionków i podstawek
• 1 instrukcja
• 1 karta pomocy
• 25 znaczników zamków
• 35 drewnianych
znaczników
• 40 odłamków
• 5 woreczków strunowych
60 dużych kart
(70 mm x 120 mm)
24 mieszkańców
Krainy Czarów
21 sprzymierzeńców
10 kart zdolności
sprzymierzeńców
5 kart pomocy gracza
• 50 standardowych kart
(63 mm x 88 mm)
30 zadań
20 zakładów
• 90 małych kart herbatki
(44 mm x 67 mm)
- Pudełko wymiary
- 31.6 x 31.6 x 9.5 cm
- Waga około
- 3.14 kg
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Idealne połączenie mechanik kontroli terenu i budowania swojego worka w iście szalonym świecie!
Lustro się roztrzaskało, szaleństwo mieszkańców udziela się wszystkim wokół, a Krainą Czarów wstrząsnęła wojna. Nim wszyscy rzucą się do boju, Alicja, Szalony Kapelusznik, Królowa Kier, Dżabbersmok i Kot z Cheshire muszą skrzyknąć kogo tylko się da, jednocześnie zachowując pozory niewinności przy Obłąkanej Herbatce!
W grze Wojna w Krainie Czarów od 2 do 5 graczy wcieli się w role przywódców różnych frakcji, zaproszonych na herbatkę u Kapelusznika. Delektujcie się herbatką i tortem, gnając wokół stołu w pogoni za kartami, które posłużą do umacniania waszych armii, stawiania wież, wzmacniania waszego przywódcy i rekrutowania przeróżnych mieszkańców Krainy Czarów. Ale ostrożnie! Uważajcie przy tym na rozrzucone po całej krainie okruchy lustra. Kiedy wszystkie talerze zostaną już opędzlowane, Obłąkana Herbatka dobiega końca i rozpoczyna się wojna. Z pomocą zebranych wojsk walczcie w dobrze znanych zakamarkach Krainy Czarów, starając się dobierać jak najmniej żetonów szaleństwa – w przeciwnym razie stracicie swoich sojuszników, a tym samym szansę na zwycięstwo w potyczce.