Obrazek gra planszowa Trucizna
MUDUKO

-4%

Cena nowej
  33.90 PLN 35.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 33.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
18.60 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Trucizna Trucizna Trucizna
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Destinies: Wiedźmi Las
  133.90 PLN 179.95 PLN
Obcy: Gra fabularna - Niszczyciel światów
Brak
  114.00 PLN 129.95 PLN
Terrors of London: Gadzi Grobowiec
Brak
  53.00 PLN 69.95 PLN
Pucio: Moje Pierwsze Układanki 1+
  24.90 PLN 34.90 PLN
Producent
MUDUKO
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

karciane

Kod producenta
5904262957964
Numer katalogowy
9958
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 30 do 35 min.
Rok premiery
2005
Rok wydania
2025
Autor
Reiner Knizia
Pudełko zawiera
42 karty eliksirów
8 kart trucizn
4 karty antidotum
6 kart akcji Niewidzialnego Goblina
3 karty kociołków
notes
instrukcja
Pudełko 10.7 x 15.2 x 3.7 cm
Pudełko wymiary
10.7 x 15.2 x 3.7 cm
Waga około
215 g
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

W trzech wielkich kotłach w mrocznym lochu czarnoksiężnika warzą się magiczne wywary. Uodpornij się na szkodliwe eliksiry i wyeliminuj konkurencję. Zagrywaj karty eliksirów, ale uważaj, by nie przelać kociołka! Jeśli łączna wartość kart w kociołku przekroczy 13, trzeba będzie je zebrać. Każda zebrana karta eliksiru na koniec rundy warta jest 1 punkt. Zwycięzcą zostanie gracz, który będzie miał najmniej punktów.

Ekspresowa wersja zasad:

1. W swojej turze zagraj kartę do wybranego kociołka zgodnie z zasadami.
2. Jeśli suma wartości kart w tym kociołku przekroczy 13, trzeba będzie zebrać karty,
które znajdowały się w nim przed tym zagraniem.
3. Zebrana karta eliksiru na koniec rundy warta jest 1 punkt.
4. Zwycięzcą zostanie gracz, który będzie miał najmniej punktów!