- Producent
- Rebel
- Seria
- Time's Up
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kategorie świat
- humor (Humor)
imprezowe (Party Game)
opowiadania (Novel-based)
- Kod producenta
- 5425016925287
- Numer katalogowy
- 6747
- Mechanika
- aktorstwo (Acting)
gra zespołowa (Team-Based Game)
limity komunikacji (Communication Limits)
zapamiętywanie (Memory)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 8
lat
- Liczba graczy
-
od 4 do 12
osób
- Czas gry
-
od 30 do 30
min.
- Rok premiery
-
2021
- Rok wydania
-
2021
- Autor
-
- Ocena na BGG
-
7.02
- Pozycja na BGG
-
13561
- Poziom trudności
-
1.00
na 5
- Pudełko zawiera
-
220 kart
instrukcja
klepsydra
woreczek
notes do zapisywania wyników
- Pudełko wymiary
- 10.5 x 15.5 x 10.5 cm
- Waga około
- 600 g
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane słowa, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest zaprezentować hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia.
Time's Up! Harry Potter zawiera 440 haseł związanych ze światem małego czarodzieja. Znajdziesz wśród nich znane miejsca i postacie, zaklęcia, stworzenia i przedmioty. Słowem: wszystko to, co jest bliskie sercu każdego fana serii. Dodatkowo gra oferuje aż 3 poziomy trudności („uczeń”, „profesor” oraz „dyrektor”), dzięki czemu możemy ją dopasować do tego, jak dobrze znamy czarodziejski świat.
Na czym to polega?
Rozgrywka w Time's Up! składa się z 3 rund, podczas których korzystamy z tego samego zestawu kart z hasłami:
- Opis swobodny. Drużyny mają za zadanie odgadnięcie jak największej liczby haseł prezentowanych przez członka swojej drużyny. Może on opowiadać o haśle w dowolny sposób (oczywiście poza mówieniem wprost, o co chodzi), a pozostali gracze mają nieograniczoną liczbę prób odgadnięcia hasła.
- Jedno słowo. Tym razem członek drużyny może podać tylko jedno słowo-skojarzenie, które naprowadzi drużynę na odpowiednie hasło. Grupa ma jedną próbę odgadnięcia!
- Pantomima. Aby zaprezentować wylosowane hasło, członek drużyny nie może używać słów. Zostaje gestykulacja i wydawanie dźwięków.
- Dzięki temu, że we wszystkich 3 rundach korzystamy z tej samej puli kart, musimy nie tylko odgadywać hasła, ale też zapamiętywać kluczowe skojarzenia, jakie mieliśmy z nimi my i pozostali gracze.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- 220 kart, a na każdej z nich po hasła związane ze światem Harry'ego Pottera. Taka pula wystarczy na naprawdę wiele rozgrywek (zwłaszcza że podczas pojedynczej rozgrywki używamy około 40 haseł).
- Podczas zabawy z Time's Up! nie ma czasu na nudę czy przestoje. Każdy z nas musi obserwować poczynania przeciwników, bo w następnej rundzie możemy trafić na te same karty.
- Dzięki temu, że gra oparta jest na skojarzeniach, zapewnia doskonałą zabawę i wiele wybuchów niekontrolowanego śmiechu.
- Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach.
- Dzięki praktycznemu woreczkowi możemy zabrać nasz egzemplarz gry absolutnie wszędzie i bawić się w każdych warunkach.