Obrazek gra planszowa The Thing: Gra Planszowa
Galakta

-13%

Cena nowej
  209.90 PLN 239.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 209.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 6

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Carnegie (edycja polska)
Brak
  239.90 PLN 269.95 PLN
Cortex - Super Cortex
Brak
  41.90 PLN 59.95 PLN
Alias: Kobiety vs Mężczyźni
Brak
  74.00 PLN 119.95 PLN
Dobble Marvel Emoji
  42.90 PLN 69.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii The Thing >>
Powiązane: Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
Producent
Galakta
Seria
The Thing
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

horror

przygodowe (RPG)

Kategorie świat
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
horrory (Horror)
media (Movies / TV / Radio theme)
Kod producenta
5902259206361
Numer katalogowy
6297
Mechanika
głosowanie (Voting)
gra zdrajców (Traitor Game)
półkooperacyjna (Semi-Cooperative Game)
ukryte role (Hidden Roles)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 8 osób
Czas gry
od 60 do 90 min.
Rok premiery
2022
Rok wydania
2024
Autor
Giuseppe Cicero
Nazwa oryginalna
The Thing: The Boardgame
Ocena na BGG
7.99
Pozycja na BGG
5335
Poziom trudności
2.80 na 5
Pudełko zawiera
1 arkusz Lidera
1 dwustronna tabela Pogody dla 1-6 i 7-8 graczy
1 żeton Mrozu i 1 tor Mrozu
1 plansza Stacji badawczej
1 żeton Lidera
34 znaczniki Paliwa
16 znaczników Jedzenia
12 znaczników Ładunków miotacza ognia
4 Psy
51 kart Akcji (17x Użycie, 17x Sabotaż i 17x Naprawa)
16 kart Roli (8x Człowiek i 8x Obcy)
8 arkuszy Postaci
1 kość Pogody
1 znacznik Helikoptera ratunkowego
15 kart Przedmiotów (4x Paliwo, 4x Narzędzia, 2x Klucze, 2x Drut, 3x Latarka)
12 kart Broni (2x Miotacz ognia, 4x Dynamit / Koktajl Mołotowa, 2x Broń palna i 4x Broń biała)
11 kart Lokalizacji (Kojec, Stacja meteorologiczna, Zbrojownia, Kuchnia, Laboratorium, Radiostacja, Śmigłowiec, Ratrak, Kotłownia, Generator prądu i Magazyn)
40 żetonów Laboratorium (16x Worek krwi i 24x Porażka)
20 żetonów Uszkodzeń
1 żeton Braku prądu
6 żetonów Ognia
8 żetonów Siły Obcego
8 znaczników Podejrzeń (w 8 kolorach graczy)
16 żetonów Zarażenia Człowieka (w 8 kolorach graczy)
8 żetonów Zarażenia Obcego (w 8 kolorach graczy)
1 worek Laboratorium
1 worek Zarażeń
9 żetonów Infekcji Psów (7 Zdrowych Psów i 2 Obcych Psów)
8 pionków Postaci + 8 plastikowych podstawek
Pionki Obcego mają wartość 1, 2, 3 i 4 Siły i uważane za żetony Siły Obcego
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Waga około
2 kg
The Thing: Gra Planszowa
  209.90 PLN 239.90 PLN
The Thing: Norweska Baza
  136.90 PLN 159.90 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 113
  7.90 PLN 9.90 PLN
Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 113
  12.90 PLN 14.95 PLN
Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 113
  8.95 PLN 10.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

The Thing – Gra planszowa przeniesie was do wydarzeń znanych z kultowego filmu wyreżyserowanego w 1982 r.

przez mistrza kina grozy, Johna Carpentera. Gra skupia się na umiejętnościach naśladowania i asymilacji Obcego,
dzięki którym ukrywa swoją prawdziwą naturę pod osłoną fałszywego człowieczeństwa. Prawdziwym celem Obcego
jest ucieczka z bazy i rozprzestrzenienie się po naszej planecie. Sukces nie będzie łatwy, ponieważ obecni w grze ludzie
będą starali się temu zapobiec.

Na zachowanie Obcego duży wpływ będzie miał przebieg gry oraz to, jak blisko ujawnienia jego prawdziwej tożsamości
będą pozostali gracze. Obcy może zdecydować się na pełną współpracę z ludźmi, aby uciec wraz z nimi, lub może
próbować zasymilować jak najwięcej z nich, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Może też ujawnić się i walczyć
z nimi z pełną przebiegłością i brutalną siłą. Droga do zwycięstwa jest naprawdę trudna, ale nie niemożliwa. Jednak
uważajcie! Paranoja wywołana niepewnością, kto tak NAPRAWDĘ jest po waszej stronie, może zaburzać wasz osąd!