Obrazek gra planszowa Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
Galakta

Cena nowej
  119.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 119.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
18.60 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza Terrorscape: Nieśmiertelna Groza Terrorscape: Nieśmiertelna Groza

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Terrorscape >>
Producent
Galakta
Seria
Terrorscape
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kategorie świat
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902259207641
Numer katalogowy
9405
Mechanika
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
min.
Rok premiery
2023
Rok wydania
2024
Autor
Nazwa oryginalna
Terrorscape: Lethal Immortals
Ocena na BGG
8.34
Poziom trudności
2.00 na 5
Pudełko zawiera
8 figurek Posągów 1 figurka George’a
2 plansze z mapą
1 arkusz Zabójcy
1 arkusz Ocalałego
1 kafelek stanu zdrowia Ocalałego
1 karta informacji Ocalałego
1 żeton pomocniczy dla Zabójcy
2 ruchome bramy
5 znaczników Posągów
13 kart umiejętności
3 karty przedmiotów
1 kolorowa nakładka
1 żeton korytarza posągów
1 karta zasad
1 arkusz zasad
1 tacka
Pudełko 29.5 x 29.5 x 6.4 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 6.4 cm
Waga około
1.35 kg
Terrorscape (edycja polska)
  339.90 PLN
Terrorscape: Dziki Instynkt
  119.90 PLN
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
  119.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

ZAMEK Otoczony fosą kilkusetletni zamek, wzniesiony na odosobnionym, skalistym wzgórzu, przetrwał próbę czasu. Legenda głosi, że był niegdyś ostatnią twierdzą małego kraju, który doświadczył długiej i brutalnej wojny. Niewiele wiadomo o tych wydarzeniach, z wyjątkiem jej związku z legendą o ruchomych posągach. Za wielkimi, zniszczonymi murami znajdują się pozostałości wspaniałych wnętrz i tajnych sal tortur. Ogromne żyrandole, korytarze wypełnione średniowiecznymi zbrojami, salony pełne antyków i dzieł sztuki, w których w czasie walk stłoczyli się starzy i słabi, warsztat pełen niedokończonych posągów... A wszystko to strzeżone przez skomplikowane urządzenia, które działają do dziś. Zgodnie z legendą, zamek zamienia się w klaustrofobiczną klatkę, gdy tylko zostanie „obudzony” przez intruzów.

 

CO NOWEGO? George jest odważnym i troskliwym profesorem, który zaryzykowałby życie, aby uratować każdego, kto znajduje się w niebezpieczeństwie, zwłaszcza swoich ukochanych uczniów. Dzięki inteligencji i wiedzy potrafi znaleźć nowe sposoby na przechytrzenie Zabójcy. Posągi to nadprzyrodzony zbiorowy umysł, który kontroluje 4 marmurowe posągi, strzegące swojego terytorium. Na pierwszy rzut oka wydają się nieszkodliwymi i prostymi dziełami sztuki, jednak wystarczy chwila, aby szybko i bezlitośnie zaatakowały intruzów. Zamek stoi pusty od kilkuset lat, ale skomplikowane mechanizmy zbudowane w celu wzmocnienia obrony wciąż działają. Ocalali mogą je sprytnie wykorzystać, aby przeszkodzić Zabójcy. Jednak główną arterią w zamku jest przerażający korytarz posągów. Kto zaryzykuje i jako pierwszy postawi w nim stopę?