Obrazek gra planszowa Tajniacy Obrazki (nowa edycja)
Rebel

-26%

Cena nowej
  59.90 PLN 79.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 59.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
14.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Tajniacy Obrazki (nowa edycja) Tajniacy Obrazki (nowa edycja) Tajniacy Obrazki (nowa edycja) Tajniacy Obrazki (nowa edycja)
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Sword & Sorcery: Leże Vastaryous
Brak
  212.90 PLN 249.90 PLN
Everdell: Święto Lata (edycja polska)
  114.99 PLN 149.95 PLN
Gamegenic: Bastion 50+ - Purple
Brak
  29.90 PLN 36.95 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

Kod producenta
5906954790774
Numer katalogowy
10675
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 4 do 8 osób
Czas gry
od 15 do 30 min.
Rok wydania
2025
Autor
Vlaada Chvátil
Pudełko zawiera
140 kart z 280 obrazkami
14 kafelków agentów w 2 kolorach
kafelek podwójnego agenta
4 kafelki niewinnych obserwatorów
kafelek zabójcy
60 kart kluczy
instrukcja
podstawka
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Obrazkowa wersja wyjątkowej gry dedukcyjnej łączącej rywalizację i współpracę !!!

Dwie drużyny tajniaków, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem polega na tym, że Szefowie mogą przekazywać tylko po jednej wskazówce na raz, a możliwych kryptonimów jest naprawdę całkiem sporo. Co więcej, są wyrażone obrazkami, a nie słowami! Drużyna musi dokładnie przeanalizować wszystko, co powie ich przywódca. Zwłaszcza że gdzieś w mroku czai się zabójca…

Tajniacy Obrazki to alternatywna wersja imprezowej gry dedukcyjnej, która podbiła serca graczy na całym świecie. Podczas rozgrywek naszym zadaniem jest wymyślanie i odgadywanie skojarzeń do wieloznacznych grafik. Oferuje szansę wcielenia się w dwie różne role (podpowiadającego i odgadującego) oraz perfekcyjnie łączy współpracę (wewnątrz grupy) z rywalizacją (z drugą drużyną).

Na czym to polega?

  1. Gracze dzielą się na dwie możliwie równe drużyny.
  2. W każdej rozgrywce na stole rozkładamy 20 kart z obrazkami tak, by tworzyły siatkę 4x5.
  3. Drużyny wyłaniają Szefów Wywiadu, którzy siadają razem po jednej stronie stołu.
  4. Przez całą grę Szefowie Wywiadu mają dostęp do specjalnego klucza, wskazującego które obrazki należą do danej drużyny, które są neutralne, a pod którym czai się zabójca. 
  5. Zadaniem Szefów Wywiadu jest wymyślanie podpowiedzi i przekazywanie ich grupie. Ale uwaga, muszą być złożone z pojedynczych wyrazów! Cała sztuka tkwi więc w tym, by jednym hasłem połączyć jak najwięcej kryptonimów, a jednocześnie zadbać, by nie kojarzyły się z obrazkami przypisanymi do wrogich agentów. Razem ze wskazówką Szef podaje też liczbę wskazującą, ile kryptonimów połączył.
  6. Gdy Szef Wywiadu przekaże hasło, drużyna musi zdecydować, który obrazek lub obrazki ich zdaniem miał na myśli. W tym celu jej członkowie mogą dyskutować, a ich decyzja powinna być wspólna. 
  7. Tajniacy zawsze muszą spróbować zgadnąć przynajmniej jeden kryptonim. Każdy zły strzał natychmiast kończy turę, jednak jeśli odkryją własnego agenta, mogą próbować dalej. Liczba dostępnych prób jest zależna od liczby podanej wraz z hasłem przez Szefa Wywiadu (zawsze mamy jedną próbę więcej).
  8. Gra kończy się w momencie, gdy zostanie odkryty ostatni agent danej drużyny lub gdy któraś drużyna odkryje zabójcę (w takim wypadku automatycznie przegrywa). 

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Tajniacy oferują niezwykłe podejście do zabawy skojarzeniami. Łączenie losowych obrazów za pomocą luźnych myśli to nie lada wyzwanie! Twórcy gry zadbali, by grafiki były wieloznaczne, co dodatkowo utrudnia zadanie i skutkuje mnóstwem śmiechu i emocji. 
  • Podczas rozgrywek mamy okazję wcielić się w niesymetryczne role. Szefowie Wywiadu muszą nie tylko wymyślać kreatywne skojarzenia, ale też zachować kamienną twarz, gdy drużyna snuje swoje przemyślenia. Z kolei drużyna musi przeprowadzić skuteczną burzę mózgów i na tej podstawie podjąć decyzję. Co za odpowiedzialność!
  • W grze mamy do dyspozycji aż 280 unikalnych obrazków, z których losujemy 20 i układamy w przypadkową siatką. Do tego dochodzą karty kluczy, jeszcze bardziej randomizujące rozgrywkę. Słowem: każda partia to inny układ i zupełnie nowe wyzwanie!