- Producent
- Galakta
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kod producenta
- 5902259207382
- Numer katalogowy
- 8781
- Wydanie
-
- Wiek
-
od 10
lat
- Liczba graczy
-
od 1 do 4
osób
- Czas gry
-
(zalecane 30)
min.
- Pudełko zawiera
-
1 instrukcja
4 plansze bohaterów
4 pionki bohaterów
4 kości bohatera (czerwone)
4 kości walki (czarne)
4 kości mocy: 1 fioletowa, 1 zielona, 1 niebieska, 1 pomarańczowa
4 czerwone znaczniki (używane do oznaczania poziomu zdrowia bohaterów)
6 ch znaczników (używane do oznaczania liczby magicznych kul bohaterów i poziomu zagrożenia bossa)
24 kafelki puszczy (symbolizujące miejsca, które eksplorują gracze)
25 kart łupów
12 kart wydarzeń
4 karty mocy bohaterów
8 kart legowisk
5 kart karczm
6 kart bossów
3 karty cierni
1 karta rozwścieczonych potworów
1 karta rozwścieczonych bossów
5 znaczników zatrucia
5 znaczników cierni
4 znaczniki magicznych kul
1 znacznik mrozu
3 znaczniki liściotarcz
3 znaczniki tarczy +1
1 znacznik kości walki +1
5 znaczników skrzyń
3 znaczniki wydarzeń
20 znaczników potworów: 4 grzyby 4 rośliny 4 zjawy 4 szkielety 4 węże
znaczniki zadań: 6 znaczników grzybów
2 znaczniki pustych fiolek
4 znaczniki obozowisk
10 znaczników spaczenia
- Pudełko wymiary
- 22 x 22 x 5.5 cm
- Waga około
- 979 g
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Przeżyj niezwykłą przygodę samotnie lub z nawet trójką innych graczy!
Przemierzaj pełną tajemnic puszczę i spróbuj pokonać zło czające się w jej sercu.
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1–4 graczy.
Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy!
Rozgrywka: Przemierzajcie puszczę złożoną z ponad 20 kafelków. Na końcu czeka starcie z bossem, którego pokonanie zapewni zwycięstwo!
Faza eksploracji: Po kolei dokładacie kafelki do puszczy, przez co staje się ona coraz większa.
Faza przygody: W kolejności tur każdy kieruje swoim bohaterem. Rzuca 4 kośćmi bohatera i rozmieszcza je na swojej planszy, przygotowując tym samym akcje przed wyruszeniem do puszczy!