Obrazek gra planszowa Szarlatani z Pasikurowic: Znachorzy
G3

-17%

Cena nowej
  99.90 PLN 119.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 99.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 5

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Wilkołak (Komiks paragrafowy)
Brak
  19.90 PLN 35.00 PLN
Rummikub (edycja polska)
Brak
  119.90 PLN 129.95 PLN
Brzdęk: Mokra Robota
  92.90 PLN 139.90 PLN
City of the Great Machine: Eskalacja
Brak
  116.90 PLN 139.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Szarlatani z Pasikurowic >>
Producent
G3
Seria
Szarlatani z Pasikurowic
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Kategorie świat
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Średniowiecze (Medieval)
Kod producenta
5906395350605
Numer katalogowy
6722
Mechanika
budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
zarządzanie losem (Push Your Luck)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 45 do 45 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2024
Autor
Wolfgang Warsch
Nazwa oryginalna
The Quacks of Quedlinburg: The Alchemists
Ocena na BGG
8.08
Poziom trudności
2.22 na 5
Pudełko 30 x 30 x 6 cm
Pudełko wymiary
30 x 30 x 6 cm
Waga około
930 g
Szarlatani z Pasikurowic
  139.90 PLN 189.00 PLN
Szarlatani z Pasikurowic: Szeptuchy
  99.90 PLN 139.00 PLN
Szarlatani z Pasikurowic: Znachorzy
  99.90 PLN 119.00 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

W "Znachorach" będziecie mieli do dyspozycji laboratorium, w którym przyrządzicie eliksiry przepędzające nocne mary z głów mieszkańców wioski. Jako znachorzy już nie tylko zajmiecie się leczeniem ciała, ale i umysłów, w których zalęgły się koszmary i obsesje utrudniające mieszkańcom normalne życie.

W tym dodatku skupicie się na leczeniu pacjentów, którzy - wyleczeni - pomogą w przygotowaniu najlepszych eliksirów, testowanych na własnej skórze...