Obrazek gra planszowa Supersklep 3000
Rebel

-24%

Cena nowej
  121.95 PLN 159.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 121.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt w przedsprzedaży
Dodaj do koszyka

Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Supersklep 3000 Supersklep 3000 Supersklep 3000 Supersklep 3000 Supersklep 3000

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Książka i puzzle. Tabliczka mnożenia
Brak
  32.90 PLN 64.99 PLN
MikroMakro: Miejski Poker
  104.90 PLN 139.95 PLN
Mrówki - Kolejno odlicz!
  34.90 PLN 44.99 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

rodzinne (familijne)

Kod producenta
3558380123477
Numer katalogowy
9683
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 45 min.
Rok premiery
2024
Rok wydania
2024
Autor
Rodrigo Rego
Pudełko zawiera
96 kafelków segmentów centrum handlowego
plansza Centrum Zaopatrzenia 3000
56 klientów
16 kart atrakcji
14 kafelków atrakcji
4 kafelki wejść głównych
planszetka parkingów
8 kafelków parkingów
12 początkowych kafelków pieniędzy
12 żetonów balonów
4 rusztowania
znacznik pierwszego gracza
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Data premiery: 6 listopada 2024 r.

Futurystyczne centrum handlowe

Jest rok 2964 i wielkie centra handlowe biją rekordy popularności. Bo jak ich nie uwielbiać, skoro dzięki nim możemy w jednym miejscu znaleźć wszystko, czego tylko chcemy? Jedyny problem jest taki, że wyrastają w całej galaktyce niczym grzyby po deszczu, a Centrum Zaopatrzenia 3000 nie może nadążyć za popytem. Podekscytowani klienci już się zlatują, więc inżynierzy muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zbudować centrum handlowe na miarę pragnień konsumentów. Takie podejście może doprowadzić do powstania dziwacznych budowli, ale to nic – najważniejsze, żeby klient był zadowolony!

W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?

Na czym to polega?

Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji: 

  1. Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
  2. Zamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne – po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów. 

Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy – zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy. 

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • Dzięki dużej zmienności dostępnych elementów poszczególne rozgrywki stanowią ciekawe wyzwanie i pozwalają na wypróbowanie nowych strategii.
  • Podstawowy mechanizm gry jest bardzo prosty – wszystko sprowadza się do decyzji, czy dodajemy kafelek do swojego centrum, czy pobieramy dochód. Całe piękno tkwi jednak w umiejętnym łączeniu elementów oraz dostrzeganiu i wykorzystywaniu nadarzających się okazji.
  • Gra może być ciekawym wprowadzeniem do świata zarządzania zasobami, a rozwijanie własnego centrum i konieczność planowania ruchu klientów doskonale rozwijają wyobraźnię przestrzenną.