- Producent
- Rebel
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
- Kod producenta
- 3558380123477
- Numer katalogowy
- 9683
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 10
lat
- Liczba graczy
-
od 2 do 4
osób
- Czas gry
-
od 30 do 45
min.
- Rok premiery
-
2024
- Rok wydania
-
2024
- Autor
-
Rodrigo Rego
- Pudełko zawiera
-
96 kafelków segmentów centrum handlowego
plansza Centrum Zaopatrzenia 3000
56 klientów
16 kart atrakcji
14 kafelków atrakcji
4 kafelki wejść głównych
planszetka parkingów
8 kafelków parkingów
12 początkowych kafelków pieniędzy
12 żetonów balonów
4 rusztowania
znacznik pierwszego gracza
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Data premiery: 6 listopada 2024 r.
Futurystyczne centrum handlowe
Jest rok 2964 i wielkie centra handlowe biją rekordy popularności. Bo jak ich nie uwielbiać, skoro dzięki nim możemy w jednym miejscu znaleźć wszystko, czego tylko chcemy? Jedyny problem jest taki, że wyrastają w całej galaktyce niczym grzyby po deszczu, a Centrum Zaopatrzenia 3000 nie może nadążyć za popytem. Podekscytowani klienci już się zlatują, więc inżynierzy muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zbudować centrum handlowe na miarę pragnień konsumentów. Takie podejście może doprowadzić do powstania dziwacznych budowli, ale to nic – najważniejsze, żeby klient był zadowolony!
W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?
Na czym to polega?
Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji:
- Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
- Zamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne – po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów.
Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy – zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Dzięki dużej zmienności dostępnych elementów poszczególne rozgrywki stanowią ciekawe wyzwanie i pozwalają na wypróbowanie nowych strategii.
- Podstawowy mechanizm gry jest bardzo prosty – wszystko sprowadza się do decyzji, czy dodajemy kafelek do swojego centrum, czy pobieramy dochód. Całe piękno tkwi jednak w umiejętnym łączeniu elementów oraz dostrzeganiu i wykorzystywaniu nadarzających się okazji.
- Gra może być ciekawym wprowadzeniem do świata zarządzania zasobami, a rozwijanie własnego centrum i konieczność planowania ruchu klientów doskonale rozwijają wyobraźnię przestrzenną.